hier in almere is het nog droog!! maar ga snel boodschappen doe want op buienradar ziet het er niet best uit.
Na een flinke regenbui van minimaal 2 uur, schijnt eindelijk de zon en is het droog!! Maar ja voor hoelang????
Het regent en het onweert. Heerlijk, maar zo te zien is het slechts een buitje en zal het snel weer droog worden.
het knalt er werkelijk waar uit. regen, wind onweer. En ik moet dalijk op mn fietsje mn meissie halen en naar een bbq... hmzza...
Bewolkt en een felle lucht (doet zeer aan je ogen).Wij hebben in het Hoge Noorden vanmorgen al alle elende van onweer en harde regen gehad. Dus nu de rest van het land aan de beurt?
Hier komt nu volgens mij een behoorlijke bui opzetten maar verder hebben we vandaag op een 2 tal kleine buitjes na prima weer gehad met toch behoorlijk wat zon. Hopen dat deze bui ook zo over is, zit in ieder geval onweer in hoor ik.
hier is het licht bewolkt en zonnig... waait wel hard... ( hellevoetsluis ) volgens de buienradar tot 12.00 uur minimaal. lekker droog
Ja, dat komt omdat ik de regen jullie kant op heb gestuurd. Hier is het inmiddels droog met een heldere lucht.