Wij hebben er geen last van wonen dicht aan het water en het zit aan de andere kant. Wie weet vannacht!
Wat heerlijk zeg dat het op veel plaatsen regend. Hier is nog geen druppel te bekennen en dat komt hier ook niet in limburg (volgens buienradar).We hebben de hele dag alleen maar zon zon en nog meer zon gehad (toppunt was 37 graden) Dus hier is het nog lekker puffen :x. Ik wil ook regen...
@ Venlo , weinig te zien tot nu toe we hebben toch nog lang aan het zwembad gelegen heerlijk warm geweest vandaag ... Hoop niet dat het stilte voor de storm is ..
Hier in maassluis heeft het uiteindelijk 5 min. flink geregend, maar nu is het weer lekker benauwd en zo goed als windstil. Is er niet beter op geworden!
Hier in Amersfoort is het gekkenhuis! Regen, onweer, auto alarmen die om en om aanslaan Maar het is heerlijk aan het waaien, zooo fijn!
Ik dacht al dat wij de dans zouden ontspringen en dat is ook zo zag het op het nieuws... ook wel jammer beetje mayhem is weer eens wat anders
Nou als ze hier een weer alarm voor hebben uitgegeven dan sporen ze niet .. Het heeft hier ff geregend en heb drie donders ( in de verte ) gehoord en nu is het stil ...
Hier (midden-Limburg) nog steeds geen druppeltje....,waait wel steeds meer, en het word wat grijzer in de lucht... we wachten af..
hier (gelderland) wordt het aardig donker lees pikdonker en ik hoor donderen in de verte het kan elk moment losbarsten aan de lucht te zien aardig wat.
ohjee... geloof dat het hier nu net losgebarsten is... het dondert en het begint me een partijtje te regenen...