Hier is ook geen druppel gevallen gisteren .. Heb spierpijn van het Kite surfen ( zonder plank ) dus zit heerlijk in de tuin ( de zon schijnt nu enorm ) met een kopje koffie te wachten tot dat gedrocht ( mijn vriend ) wakker word zodat we boodschappen kunnen gaan doen ...
Hier is het nu ook al 28 graden in de tuin! Ben net even het dorp in gefietst ,maar toen ik thuis kwam broeide alles mn lichaam uit! de zon was lekker,maar er stond ook een vrij sterke wind,had ik onderweg niet in de gaten,maar als je afstapt merk je het wel! Krijgen vanmiddag/vanaaf bezoek,belden net al "of we wouden gaan BBQ-en!! Jaaa lijkt me leuk,heb ikl ang niet gedaan
hier is het bewolkt en een fris windje. bah had mijn vrije zaterdag me toch anders voorgesteld, lekker zonnen terwijl de kleine meid sliep. maar helaas. @het o zo zonning zuiden des lands.... jaja
up date vandaag regio rijnmond/randstad: Lekker zonnetje schijnt, erg warm. Dus lekker de ramen open, windje kan er lekker doorheen.. perfect te doen zo
De zon schijnt bijna niet en het is een heel klein beetje bewolkt en erg afgekoeld sinds gister. Ik vind het nu aangenaam.