het begint hier nu lekker af te koelen, korte broek en shirtje kan eigenlijk niet meer, in huis is het nog 25 graden....
vandaag was het rond de 26 graden, het zonnetje ging regelmatig achter de wolken maar was er nog voldoende!
zon, maar toch redelijk bewolkt bij een zwoele 30 graden... Pfff, veel te warm naar mijn zin! Er wordt nog onweer verwacht, maar hier in Limburg zou het pas voor de late namiddag of avond zijn.
Regen en Onweer.... bah bah en ik ga morgen een midweekje weg vind t wel lekker dat t even afkoelt nu
Haha, lees dit nu pas, maar bij ons precies hetzelfde. Gister weer visite gehad met de vraag of het een leuk idee was om te gaan bbq-en... Vooruit dan maar! Vanavond gelukkig geen bbq gehad, maar het begon hier rond een uurtje of 18.00 te regenen, Nu bewolkt en droog, maar wel lekker afgekoeld!
Het was hier vandaag zonnig en bewolkt, nog steeds geen drupje regen .. Het is wel een beetje afgekoeld in het zuid westen des land
zonnig maar volgens mij nu nog een beetje fris buiten. (het is ook pas 07.00) zuchttt had ik maar een hondje ofso..kon ik een stukje met em wandelen