Bewolkt, af en toe zon. Het is momenteel wel droog (Drenthe). Van mij mag er nog wel wat regen vallen. Er is hier maar weinig regen gevallen de laatste tijd en de tuin kan wel wat water gebruiken.
yeeee er is net een beetje regen gevallen, zeker wel 20 druppels yeeeeeeeee .. hahahaha... Nu schijnt de zon weer, vind het nog steeds wel benauwd ..
De zon schijnt, maar er 'vliegen' ook wel wat grijze wolken voorbij. Het is best lekker koel. Ik zit lekker bij een open raam.
Hier in Haarlem, soms bewolkt en soms zon, en een heel klein beetje regen gevallen. Ben ik echt de enigste die het jammer vindt dat het niet zo warm meer is. Van mij mag het het hele jaar wel zomer blijven HEERLIJK.
Nee hoor ik heb ook liever het weer van vandeweek , heeeerlijk .. Maar vond het wel ff lekker makkelijk die regen dan hoef ik geen water aan de tuin te geven .. maar de warmte mag hier weer terug komen hoor
het begint hier nu te onweren, en het heeft al geregend, er zal zo nog wel meer vallen, het is zo donker!
Zat zo'n anderhalf uur geleden in de auto richting eindhoven..een regelrechte wolkbreuk!Zag geen hand voor ogen! Nu net thuis en hier is het droog en schijnt het zonnetje!
Het was vandaag eigenlijk heerlijk weeg, zo'n 22/23 graden, redelijk zonnig, soms een wolkje. Eigenlijk perfect. Maar rond 17.00 kregen we ff 10 min. een flinke bui, waardoor t is afgekoeld. Dus t kleintje kan hopelijk goed slapen
Gisteravond en volgens mij ook vannacht heeft het gigantisch hard geplenst met flinke onweer er bij. Nu is het bewolkt maar schijnt er tussen de wolken ook een zonnetje.