Hier is eindelijk de eerste regenbui gevallen! (Alkmaar). Nu is het weer droog, was een bui van een half uurtje. De bladeren begonnen al van de boom te vallen, zo droog was het hier. Van mij mag er nog wel meer water naar beneden komen, zodat het weer een beetje groen wordt. Bij mijn ouders (helemaal in de kop van noord holland) is nogsteeds geen drup regen gevallen. Valt niet tegenop te sproeien. Ze hebben de dode planten maar uit de tuin gehaald.
Hier aan de Haagse kust hebben we net een uurtje of 2 veel regen gehad en een enkele klap onweer. Zo te zien komt er nu weer iets onze kant op maar daarna zal het over zijn.
Drenthe: bewolkt, af en toe zon, fris windje en droog. Maar volgens buienradar komt er zometeen wel een bui aan. Mag ook wel voor de tuin!
Vandaag is het aan de zuidse kust bewolkt een winderig .. Ik verlang terug naar de warmte .. er is nu wel weer genoeg afkoeling geweest hoor ...
Hier is het net weer gestopt met regenen. Het is heerlijk koel en nat, ik denk dat ik zo maar eens even naar de supermarkt wandel. Belle, blij met dit herfstachtige weer.
Hier in Drenthe schijnt nu af en toe de zon weer. Maar een half uur geleden viel de regen met bakken uit de hemel. De temperatuur valt nog wel mee hier. Het is nog best warm buiten, vooral als het zonnetje weer even schijnt.