waar ong. 25gr met jaarwisseling?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sisa, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hallo,

Wij willen rond de jaarwisseling 8-10 dagen op vakantie maar het moet er wel redelijk warm zijn, liefst 25 graden of meer. Volgens mij is het op de canarische eilanden dan nog niet zo warm, maar waar wel? Curacao of zo vind ik eigenlijk net te ver vliegen voor een week... wie heeft een goed idee waar we naar toe kunnen? (mét kind!). Alvast bedankt.

2. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Dubai of Egypte, hoewel het daar 's nachts wel koud kan worden. (Sharm el Sheikh/ Hurgada)
    Tunesie kan ook maar het is daar al een stukje frisser ongeveer 20 graden.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hurghada zijn we al eens geweest in januari, maar vindt het daar niet hygiënisch (ondanks dat we een 5 sterren hotel hadden viel het eten héél erg tegen) en we zijn nu met een kindje erbij... Zat ook al aan Dubai te denken. Bedankt alvast voor je antwoord.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Volgens mij Gambia ook.
    Canarische is echt te koud dan.
    Als egypte toch een kleine optie is zoek dan eens naar beach albatros palace. Mooi, redelijk luxe (ook qua eten enzo) en super leuk voor kids. Met 2 speeltuinen en een speeltuin in het water.
    En anders richting azie. Bali ofzo?
    Maar das natuurlijk ook weer ver vliegen.
    Of brazilie?
    Tja geloof dat alle mooie bestemmingen wel ver zijn ;)

5. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    echt warm is het gewoon in egypte, savands koelt het daar wel af. can eilanden, tunesie is niet echt zonzeker vind ik hoor.
    daar kan het wel gaan regenen.

en toch anders ver. richting de caribbean....

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij zijn in december eens naar de canarische eilanden geweest. was daar toch 25 graden. wel dat het smorgens wat later warm wordt en s; avonds wat eerder afkoelt maar prima zwemweer toch hoor. heerlijk zon weekje in de winter naar de zon!

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ga dat hotel eens opzoeken. En Gambia? Is dat een toch beetje westers of hoe moet ik dat zijn, heb meer het idee van een derdewereld land? :) Tja Brazilië of Bali, Thailand, dat is aanlokkelijk maar we hebben maar 10 dagen dus dat vind ik veel te ver vliegen met een kind voor die tijd.
    Alvast bedankt dames, kunnen we weer verder dromen ;)

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    We zijn er zo goed als zeker uit dat het Curacao wordt, plaats even een nieuw topic met vragen over hotel oid. Bedankt voor het meedenken dames!

Deel Deze Pagina