Wat boeken met het paasweekend?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Maria1983, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Het duurt nog een hele tijd, maar ben op zoek naar een leuk idee om te doen met Pasen. Mijn man is dan het weekend niet thuis en wil wat leuks doen met mijn dochter. Zit er aan te denken om een huisje te boeken op een park met zwembad, zodat we sowieso kunnen zwemmen. Onze dochter is dan bijna 11 maanden oud. Wellicht bij mooi weer is het leuk om naar een dierentuin te gaan. Wie weet een niet te duur, maar leuk park met in de omgeving iets van een dierentuin of iets wat leuk is om te doen met een kindje van nog geen jaar. Ik heb een klein budget en het is mogelijk dat ik met het openbaar vervoer moet, vanuit Utrecht.

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Leuke parken en huisjes genoeg. Vooral Landal vind ik erg goed.
    Maar het paasweekend is wel een duur weekend.
    Juist met een kindje van 1 jaar kan je mooi buiten het seizoen gaan voor echt stukken minder van de prijs.
    Kijk eens op de site van Landal, zou ik zeggen. Er staat bij elk park of het goed bereikbaar is met openbaar vervoer.
    En de voorzieningen en zo staan er bij.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Met een klein budget zal CP of Landal echt niet lukken in een Paasweekend. Dan heb je het al snel over honderden euro's voor een lang weekend. In een normaal weekend ben je al snel €200-300 kwijt voor drie personen. Met Pasen liggen de prijzen nog een flink stuk hoger. Dan zul je het misschien beter op een camping kunnen zoeken, maar ook daar is het druk en zijn de prijzen hoger dan tijdens andere weekenden.

Op de sites van vakantieparken kun je in de tabel kijken wat het allemaal gaat kosten in het Paasweekend en welke accommodatie je dan kunt kiezen.

Succes!

4. Maria1983

Het kleine budget kan iets makkelijker besteed worden. Mijn ouders willen graag mee.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Oh, dat is wel fijn dan. En ook gezellig. Moet je dan nog met openbaar vervoer? Want als dat niet is, dan verruim je je mogelijkheden enorm.
    Verder.... spaar je airmiles? Want daar kan je bij het inwisselen van miles behoorlijk wat besparen. Weet alleen niet of nu al het paasweekend kan via de miles, maar kijk eens op de airmilessite en dan bij inwisselen en dan bij Landal.

6. Maria1983

Airmiles spaar ik, nog niet aan gedacht om te kijken of ik ze voor een weekend in kan wisselen. Ik kreeg vandaag ook een mail dat wanneer je bij Prenatal voor € 75 besteed, je ook weer een kortingsbon krijgt.

Nu mijn ouders mee willen, kan ik de kosten van een huisje delen met hun. En met hun mee rijden naar een park. Ik heb wat leuke parken gezien, welke nu wel wat prijziger zijn. Maar misschien dat er een nog een kortingscode opduikt waar ik gebruik kan van maken. En nu ik de kosten kan delen, heb ik ook iets meer keuze.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Fijn. Kortingscodes van prenatal voor centerparcs staan ook altijd online he.
    Welke parken heb je gezien?

Deel Deze Pagina