vraagje ivm cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door calani, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    mijn man en ik zijn net (na onze eerste mislukte icsi) aan onze eerste cryo-poging begonnen in natuurlijke cyclus
    nu is er een vraag die ik ben vergeten te stellen aan onze gyn
    hij heeft gezegd dat 80% van eskimo's de ontdooiing overleven
    nu vraag ik me af wanneer ik zou gaan voor een tp en ons emmy overleeft de ondooiing niet, kunnen ze dan een andere eskimo ontdooiien of is het direct op naar een volgende cyclus?
    calani

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat ligt een beetje aan de manier van ontdooien en hoeveel tijd het zh daarvoor incalculeert.
    Bij ons hebben ze tijd genoeg gehad om de andere te gaan ontdooien en kwam het dus beide keren alsnog tot een tp.
    Het ligt er ook aan hoeveel cryo's je hebt en hoe ze onderverdeeld zitten in de rietjes.
    Ik zou in jouw geval het zh gewoon even bellen en deze vraag stellen (of wachten tot je een echo hebt, neem aan dat ze middels echo's de timing plannen).

Elmo

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    bedankt voor de reactie,
    had vandaag een echo en ben het opnieuw vergeten, zal idd gewoon eens bellen, ...
    wel leuk om te horen dat het bij jou mogelijk was om er een 2e tijdig te ontdooien... hoop dat ze die tijd bij ons ook incalculeren...
    sinds vanavond is de tp reeds gepland nl binnen 1 week, heb daarnet de pregnyl gezet...
    best wel spannend!
    ben je zw van een eskimo of van een verse poging?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Van de 3 cryo's die we hadden hebben we 2x een tp gehad (ook 2 pogingen gehad.
    Bij de eerste poging was de 2e goed ontdooit. Niet zwanger.
    Bij de tweede poging ontdooide de laatste goed. Niet zwanger.
    Na de nieuwe ICSI poging wel zwanger, nu weer 4 cryo's in de vriezer.
    Bellen hoor! Ontzettend veel succes gewenst!
    Elmo

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey elmo
    heb gebeld... ze ontdooien er maar eentje en als die sterft... dan is de poging voorbij... pffff nu wordt het wel heel spannend! blij dat het op zondag zal gebeuren...
    en wat leuk, al zo ver zw en ook nog cryo's voor een volgend kindje! mooi hoor!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, prachtig dat ze het hebben uitgevonden he, cryo's!
    Nou moet ik zeggen dat we dus ook al een zoon hebben. Toen cryo's, deze mislukte en nu dus weer zwanger.
    We hebben 4 prachtige liggen...maar weten dus niet of we ze nog raadplegen..dat voelt dan wel weer dubbel.
    Nou ja, eerst deze maar uitbroeden en jij vol gas naar deze super ontdooiing EN tp!

Goed dat je gebeld hebt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
    Ik duim voor je!

Elmo

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi, nog mooier, dat je al een kindje hebt, nu zie ik het in je handtekening, mooi hoor
    ja dan moet je mss in de toekomst nadenken wat je met die 4 mooie gaat doen,
    wij hebben daar al allerlei contracten voor getekend, moesten wij ooit overbodige emmies hebben (zou zooo mooi zijn want dat zou betekenen dat we kindjes hebben) dan hebben wij beslist om ze te doneren, vind het wel leuk dat ik zo ook iets kan doen voor mensen die enkel op donatie kunnen rekenen

en ja ben bang voor de ontdooiing, maar we zien wel hé

Deel Deze Pagina