even uit nieuwschierigheid... hoe loopt je temperatuur als je zwanger bent. ik tempte maar 2 dagen nog en toen was ik er klaar mee maar blijft deze hoog tot aan je bevalling?
Ik had zelfs 2 weken na de bevalling nog een hogere temp dan " normaal". Nu is mijn basistemp ca. 36,7 en in de zwangerschap (en nog een paar weekjes erna) was deze ca. 37,2
hoi lieni ik kan je nog van een ander topic. Ik ben nog een tijdje door gegaan met mijn temp opnemen en die bleef hoog ben er uit eindelijk wel mee gestopt had er na zoveel jaar wel genoeg van . Ben je weer zwanger ben nieuwschierig
Ja, indien je zwanger bent blijft de temperatuur idd hoger.. bij mij schommelde die steeds tussen 37gr en 37.2gr
Inmiddels is ie weer normaal 36.5 Ik temp niet meer, maar toevallig heb ik vorige keer twee keer getempt.
heee minimuis ik herken je naam nog wel hoe is het met je? ik zie dat je eindelijk zwanger bent of is dit nu alweer de 2e ? gaat alles goed met je
Lieni het gaat goed maar het is onze eerste. Dus eindelijk na al die jaren van verdriet mogen we in oktober onze eerste spruit welkom heten. Hoe is het met jou ben je weer zwanger
jeetje wat een drama zeg maar eindelijk is het zover. spontaan gelukt of hebben jullie hulp gehad? nee hier niet zwanger maar ben wel gestopt met de pil en heb mijn eerst mk gehad. was toen niet echt de bedoeling om weer zwanger te worden maar we zijn ook niet meer veilig verder gegaan. ik probeer er luchtig over te doen. ben ook niet aan het tempen wat ik toen wel deed. maar dat kan zo veranderen.
Oh spannend zeg hoop wel dat je niet weer een hoop verdriet krijg voor het ga lukken. Ik ben spontaan zwanger geraakt. Ik kreeg eerst deca en gonal-f daarna iui maar na bijna een jaar zijn we gestopt het werd te veel. Dit wilden we niet meer maar besloten om ook niks te gebruiken en dit is het resultaat