Hallo, Zou iemand mijn tempkaartje even willen bekijken? Ik snap er zelf namelijk niets meer van. Vorige cyclussen was het een stuk duidelijker. Nu is het een grote rommel. Ik ben begin van de cyclus om 06.00 uur gaan tempen ipv 09.00 uur. Dus daarom in het begin veel losse bolletjes. De laatste 2 losse bolletjes zijn van nachtdienst. Toen ik nog geen positieve ovulatietest ingevuld had, gaf FF een kruis op dag 27. Gisteren had ik echter een positieve ovulatietest, maar ook niet zo'n positieve dat meteen de streep er stond, wat ik vorige cyclussen dus wel gehad heb. Hij is wel donker hoor. Maar ik voel helemaal niets in mijn buik, terwijl ik dat een paar dagen terug dus wel had. Ovulatiepijn e.d. Ik snap er helemaal niets van. Dus hopelijk kunnen jullie iets meer wijs worden?
Ik denk dat FF van slag is omdat je zoveel open bolletjes hebt. Is voor mij nu ook moeilijk om er iets over te zeggen. Wat ik wel weet is dat de meeste vrouwen niet zozeer het springen van het ei voelen, maar juist het groeien, dus dan zou het wel kloppen bij jou.
Heb je vandaag nog een ovutest gedaan? Ik vraag mij af of de test van gisteren niet nog donkerder kan. Misschien komt je ei dan gewoon nog, morgen of overmorgen. Verder is je kaartje inderdaad erg moeilijk te beoordelen. Op je andere kaartjes zie ik trouwens dat je steeds op CD 30 en 31 een positieve ovutest hebt. Dat is wel weer heel stabiel. Ik denk dat je ei er nog aankomt dus met waarschijnlijk morgen een tempstijging. En ik heb deze maand (vanwege de warme dagen vorige week) ook een andere temp dan normaal. Lager, omdat ik zonder dekens sliep. Ik heb dus mijn temp voor de warme dagen wat omlaag gezet om een mooi stabiel patroon te krijgen, anders was het ook een rommeltje bij mij.
Ja dat heb ik al eens gelezen ja. Dat je het groeien voelt. En dat was ook zo, maar normaal heb ik dus dan een dag dat ik wat heftigere pijn heb, en soort krampen en gespannen buik. En daarna is het ineens weg en krijg ik dus de tempstijging e.d. Maar nu heb ik dat dus nog niet zo erg gevoeld. Wel vorige week de gevoelige buik dat het ook met klussen pijn deed e.d. Nouja ik denk dat het een kwestie van afwachten is en ik hou mijn banner ook maar aan, en dan test ik over 2 weken ongeveer. Of er moet een duidelijke verandering komen. Hopelijk zijn er nog anderen die iets kunnen zeggen over mijn tempkaart/ovutesten.
Ik heb vandaag ook een ovulatietest gedaan maar die kan ik niet echt als positief zien. (Zal even foto laten zien). Die van gisteren is ook alleen een penstreepje over. Maar dat is bijna bij alle testjes. Heb normaal elke keer 2 dagen positieve testen, dus twijfel nu een beetje of die van gisteren wel positief was. pff die onduidelijkheid.. :x
Ik denk dat je je ei nog niet gehad hebt aan je temp EN aan je ovutestjes te zien. Ik denk juist dat je ei in aantocht is..
Ja daar ga ik ook maar van uit. Doe morgen voor de zekerheid een zwangerschaps test. Maar aan de temp lijkt niet dat ik zwanger ben. Maar ja je weet maar nooit, en blijf ook even door gaan met ovutestjes.
Je ovutesten worden donkerder, misschien is ie morgen ineens knal? Je ei zal vast gauw komen, gewoon lekker om de dag blijven klussen en dan zie je straks wel wanneer je ei echt is gesprongen. O en met wisselende diensten gewoon na dezelfde hoeveelheid slaap tempen, dan mag je de bolletjes ook dicht houden op FF.