Hey meiden, Wie van jullie heeft ook een s7 edge? Ik kreeg hem afgelopen week binnen maar wat mij opvalt is dat de batterij zo snel leeg loopt ( ookal doe je er niks op) Ik twijfel op kpn op te bellen hierover.. Hij daalt soms wel 10% per uur, en dan zit ik nieteens te bellen ofzo.. ik werk overdags dus gebruik hem beperkt. Grote apps heb ik uitgezet, het scherm op lage helderheid, facebook staat er niet op.... Ben benieuwd of jullie dit herkennen en wellicht de goude tip voor me hebben
Ik heb hem ook maar ik heb geen probleem met een snel leeglopende batterij. Hij gaat bij mij 1 dag mee als ik hem intensief gebruik, en 1.5 tot 2 als ik hem weinig gebruik.
hmm locatie tekentje in mijn snelmenu staat uit. Ik heb bewust al geen foto op de achtergrond staan en een heleboel apps uitstaan maar dit is gewoon vervelend. Vannochtend van de lader afgehaald om 6.30 uur en hij staat nu al op 80%....... net gekeken.. staat echt uit.
Mijn vriend heeft hem ook, en hij is juist super goed te spreken over de batterij! Hij kan er met gemak twee dagen mee doen.
synchronisatie van de mail staat uit. Ik heb net idd de spaarstand geprobeerd, nu loopt hij minder snel leeg.... Maar het is toch raar dat hij zo snel leeg gaat...? hij staat inmiddels op 76%..... batterijbeheer geeft dit aan...: Android systeem 48% Android os 20% scherm 7% mobiel standy 7% google services (5% whatsapp 4% spraakoproepen 2%
Ik heb de s7 binnen uur is die opgelaten. En doe er gemiddeld een dag mee. Wel intensief gebruik. Facebook zwangp..hihi mail alles doe ik eigenlijk met mijn mobieltje. Trekt hem niet zo snel leeg hier in elk geval en hij laat best wel snel op vind ik zelf.
Ik doe bewust niet het snelle laden omdat ik lees dat het slecht is voor je batterij. Ik denk da tik toch maar even langs een winkel loop om te kijken of zij iets weten, en als ze niks geks zien ik toch kpn even ga bellen ( waar de telefoon vandaan komt)
Maar de oplader is van zelf al een snel oplader als ik mijn andere oplader pak van mijn oude telefoon gaat dat zeer traag mijn oplader is precies afgestemd op de telefoon zat in het doosje.
Op de site van kpn staat bij de s7: Herstarten of Kijken of er nieuwe software beschikbaar is of Applicaties sluiten
ik heb hem maar geen problemen met de batterij ik gebruik hem erg veel maar mijn batterij gaat lang mee hoor