hoe vaak train je per week als ik vragen mag? Ik ga 3x per week na de sportschool, dit omdat ik niet meer tijd heb om te sporten.. Ik ben nu 9 kilo kwijt en heb er nog 11 te gaan 😅
Borsten bestaan uit vet maar ze kunnen ook kleiner ogen natuurlijk door het sterkere spierweefsel eronder. Denk dat dat wel iets scheelt.
Ik ben 15 kilo afgevallen, niet superveel maar ik had ook niet heel veel overgewicht. Ik had al een flabbetje bij mijn buik (vanaf de dag dat ik ben bevallen) en die heb ik nog steeds. Het wordt heeeel langzaam minder maar of het ooit nog strak wordt..ik vraag het me af. Maar het vervelendste vind ik wel dat mijn borsten leeg zijn. Er is echt weinig meer van over, nog net geen theezakjes zeg maar. Het ging lang goed (veel krachttraining gedaa) maar op gegeven moment ging het heel hard. Echt balen...maar ja, voel me verder zoveel beter dat ik het maar voor lief neem .
Dat heb ik dus ook. Ik ben van maat 50/52 naar maat 34/36 gegaan en voel mee zoveel beter!!! Mijn overgewicht maakte me niet ongelukkig maar mijn leven is wel veel makkelijker nu. Dat is me die theezakjes en flubberhuid meer dan waard.
ik ben 74 kg kwijt mijn lichaam is inderdaad veel veranderd maar ik stoor mij er niet aan ben blij ik nu gezond ben en weer alles kan doen met mijn kinderen ik ging altijd door mijn rug kon de trap niet meer goed op en was altijd moe nu ben ik fanatiek altijd bezig en kan weer heerlijk klimmen en gek doen met de kinderen mijn borsten zijn kleiner hangen een minnie beetje heb een slap buikje maar als ik kijk naar mijn kindjes denk ik ach het komt van mijn 3 mooi wonders wat wil ik nog meer
bij mij ook! Zelfs zo erg dat ze niet te liften zijn... Dan blijft er helemaal niks over! Kan ze alleen corrigeren met prothese maar dan worden het 2 operaties en daar heb ik geen zin in
Ik ben heel snel afgevallen 20 kilo in 6/7 mnd( maag/darm probleem) en dat is niet best voor je huid. Buik zat al vol met striea , ook boven navel en die veert nu dus ook niet meer terug dus hangstukje boven mijn navel en onderbuik hangt echt , zit ook een lelijk niet goed geslaagd litteken van blindedarm dus dat helpt niet mee. dus mijn buik is slap en hangerig en dat zal zo blijven. borsten wel slapper niet heel veel kleiner van 90 E naar 75 e/f. ik beweeg me grotendeels in rolstoel sinds 2 jaar dus armen verslappen dat is geen optie en niet mogelijk haha rolstoelen is top voor de kipfiletjes .. haha Zit overigens weer 7,5 kilo aan nu dat is ook prima. op gegeven moment kon er net meer in als 700/1100 kcal per dag( incl. nutridrink) en nu weer redelijk normaal dus dat is logisch.
Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe je borsten waren voordat je zoveel kilo aan was gekomen. Mijn zus had altijd kleine borsten, doordat ze dikker werd groeide haar borsten ook mee, zei is nu heel veel kilo's kwijt maar haar borsten zijn weer net zo klein als voordat ze dikker was, en ze zijn ook helemaal leeg. Ik heb al vanaf de pubertijd grote borsten (cup E) en ondanks ik 20 kilo zwaarder ben geworden zijn mijn borsten altijd in dezelfde cup gebleven, alleen de omvang werd groter 😂 Ik ben nu 9 kilo kwijt, heb er nog 11 te gaan, ik merk nog geen verschil met m'n borsten... Maarja dat kan ng komen natuurljk ( al hip ik zo van nie.. )
Ja denk ik ook hoor. Ik heb volgens mij bmi nooit overgewicht gehad, en mijn borsten zijn nooit groter dan een C cup geweest ( als je het net na de bevalling niet mee telt 😂. Nu heb ik nog steeds een B. Ze zijn wel iets slapper maar ze hangen absoluut niet. En dat komt bij mij ook wel door de borstspier die er duidelijk aanwezig onder door loopt. Die lift de boel.
Ik ben nu 17 kilo afgevallen en moet er nog 8 totdat ik weer 55 weeg. Ik had medicatie waar ik niet tegen kon en ben 3 jaar lang rond de 80 kilo geweest. Nu ik veel kwijt ben zie ik dat ik er gelukkig niets aan over heb gehouden, zelfs geen strepen. Ik zou wel moeten gaan sporten.
Ik wil hier even op reageren, mocht je toch de stap nog willen maken in de nabije toekomst, ik had een slappe 80A en heb nu een 80F (Klinkt groot, maar ziet er uit als een D...) middels een vergroting met prothese, ziet er overigens natuurlijk uit. Deze ingreep heeft liftend gewerkt! Na veel onderzoek en consulten weet ik ook dat er veel chirurgen zijn die de lift en prothesen in 1 operatie uitvoeren. Dus twee operaties hoeft niet! On topic: Ik heb na 15 kilo kwijt en twee kinderen rijker, een licht slap buikje en slappe, kleine borsten overgehouden. Ik ben nu nog bezig met meer bewegen (wandelen, fitness) dus ik hoop dat mijn buik nog wat strakker zal worden al denk ik dat dat wishful thinking is... Maar kan met dat buikje niet heel erg zitten, borsten was een ander verhaal! Maar dat heeft ook met de voorsituatie te maken.
Ik ben bijna 35 kg kwijt en van een 90E naar een 80B gegaan. Maar eigenlijk denk ik dat ik zo onderhand in een A zit, want ik begin echt ruimte over te houden in de cup. Ik kreeg inderdaad steeds meer loszittend vel, met name mijn buik en bovenbenen. Maar precies wat Tinateenslipper zegt: door keihard trainen, begint dat heel langzaam weg te gaan. Zeker mijn buik gaat supertraag, maar toch zie ik nu verschil! En bij mij hebben er ook 2 (reuzen-) kindjes in gezeten, dus helemaal weg zal het wel nooit gaan. Ik spin 2x per week en doe 2-3x per week aan hardlopen, dat begint wel heel duidelijk zijn effect te hebben op het overtollige huid op mijn bovenbenen. Het is nog lang niet weg, maar het ziet er iets strakker uit. En mijn armen, sja, ik denk dat ik dat maar moet accepteren. Als ik flink met gewichten bezig ben, vind ik mijn armen wel heel mooi hoor, die spieren die je dan ziet verschijnen! Ik ga verder 2-3x per week naar de sportclub om daar een krachttraining te doen en aansluitend een cardio. Ik heb iedere 6-8 weken een ander programma qua kracht (in overleg). Ik wil proberen nu toch echt meer aan een gespierder lijf te werken, dan maakt het ook mooier. Ik weet dat dit iets is van de lange adem, maar ja, ik ga over bijna 8 weken op vakantie dus dan wil ik er toch echt wel op mijn voordeligst uit zien! Dus nog even flink doorbuffelen (en ook tijdens mijn vakantie!).
Klopt, maar mijn verschil is groter, namelijk ik heb 65 a maar huid van een cup 105 f. Dan zou er een f in moeten zei de chirurg en dat is met maat 34 echt niet wenselijk vind ik. Maar hij heeft het voorgelegd nog aan collega's in Amerika en ik hoor volgende week wat zij denken. Maar het wordt te gecompliceerd denk ik voor mij. Misschien als de techniek weer verder is.
Oei, dat is inderdaad een groot verschil! Dat was inderdaad bij mij niet aan de orde... Wel super dat ze overleggen met andere chirurgen in Amerika! Ik wil je hiermee toch even succes wensen.
Laat je ook je opvang opmeten als je een nieuwe bh koopt? Ik hield ook ruimte in de cup over. Ik ben van een 95 F naar een 80/75 (ligt aan de bh ) F gegaan. Dus mijn cup is nog steeds het zelfde maar door dat mijn omvang kleiner is geworden lijken mijn borsten ook kleiner. Een hoop vrouwen lopen namelijk in de verkeerde bh. Te kleine cup en te grote omvang. Vaak moet je cup groter en je omvang kleiner