De teller staat nu op 27 kg. Bij mijn benen, armen, etc. heb ik niet het idee, dat ik vel over heb of zo. Mijn buik is een ander verhaal. Ik heb halverwege trouwens ook een borstverkleining gehad, dus daar kan ik je niks over zeggen. Ik vind mezelf wel heel mooi, nu! Alleen mijn buik niet. Dit is ook maar deels te trainen. Als ik het echt mooi wil hebben, zou ik een buikwandcorrectie moeten ondergaan, maar dat zie ik voorlopig nog niet zitten. Dus dan maar een badpak i.p.v. een bikini de komende jaren. Als ik iets straks aan heb, wordt het mooi gladgetrokken.
Ik ben 19 kg afgevallen, datzelfde was ik aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik had toen cup 85H, nu 80/85F. Niet gekrompen in volume, ze zijn nog steeds vol, maar ze hangen nu nog meer dan ooit. (Ik ben trouwens 28) Buik is niets aan te zien, bij mij zag je het wel over de rest van mijn lijf, maar zelf zie ik het eigenlijk niet eens... Buik blijft vreselijk opgeblazen.. Liefs,
@Ana Leigh: ik vind je onderschrift geweldig! "I'm not losing weight. I'm getting rid of it, I have no intention of finding it again."
Hier twee keer 30 kilo aangekomen en ook twee keer 30 kilo afgevallen (2zwangerschappen) en het enige waar ik echt van baal zijn m'n borsten. Buik is ook (nog) niet mooi, maar ik ben er ook nog niet helemaal met afvallen.
Ik ben 37. Ik ben ooit 30 kilo afgevallen rond mijn 23e. Toen veerde alles goed terug. Daarna goed op gewicht gebleven. Na mijn tweelingzwangerschap (ik pas nu twee keer in mijn toenmalige lijf met tweeling en extreme oedeem), ben ik eveneens goed teruggeveerd, behalve mijn buik. Beide tweelingjongens waren groter dan een gemiddelde eenling, dat was teveel. Ik heb nu weer sterke spieren onder de uitgerekte buikhuid met striae, ik voel zelfs de blokjes. Maar er zijn geen trainingsschema's die deze hoeveelheid uitgerekte huid wegnemen. Als de tijd en mogelijkheid ervoor komt, wil ik wel een buikwandcorrectie. Plastische chirurgie is niet mijn ding, maar dit is buitengewoon door zeer grote tweelingzwangerschap en extreme oedeem. Als mijn BMI onder de 21 is, zijn mijn borsten wel wat leeg. Nu met een BMI tussen 21 en 22 zijn ze eigenlijk best mooi. Ok, klein beetje lager dan 20 jaar geleden, maar ik mag niet klagen. Mijn billen kunnen veel beter, maar ach, dat vind ik niet zo belangrijk. Benen, erg blij mee. Een tijd terug zij een vrouw op school die ik nauwelijks ken, dat als er verkiezingen zouden zijn, ik de mooiste benen van school zou winnen. Ik ging pardoes blozen . Ik loop veel hard en fiets veel. Door hardlopen span ik mijn buikspieren overigens continu vanzelf goed aan. Armen: tot een korte tijd terug droeg ik mijn ASS zoontje redelijk vaak als hij gestresst was. Dat wordt me nu te zwaar (hij is zes en bovengemiddeld groot). Maar destijds was dat praktische krachttraining. Dat kon je ook goed zien. Anyway, alles behalve billen en buik zijn prima, en alleen buik stoort me echt.
Hier 21 kilo kwijt na de zwangerschap. Bij mij zit het niet op mijn buik, die is prima, maar vooral de bovenbenen zijn de probleem zone , daar zit nog genoeg vetj en de welbekende kipfilets 🙈