Koken met magnetron

Discussie in 'De lounge' gestart door Setteke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik woon sinds een week of 6 op een tijdelijk adres ivm scheiding. Ik heb nog geen gasstel voor het koken, nog ff geen geld voor. Ik heb wel een magnetron, maar die kant en klaar maaltijden raak ik op uitgegeten... Wie heeft nog lekkere recepten uit de magnetron die ook qua boodschappen niet al te duur zijn? Iets van eenpansgerechten? Dan kan ik ook eens met mijn kinderen bij mij thuis eten, en ze iets gezonds voorzetten.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Je kan aardappels koken in de magnetron doet mn moeder ook.

Dan zou je evt potjes van hak kunnen kopen die je ook op kan warmen.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

je hebt ook van die verse zakjes met bloemkool of broccoli bij de AH die kan je eventueel ook in de magnetron doen

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
  5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kijk anders eens bij een kringloop voor een gasfornuis of op mp. heb je misschien voor 2 tientjes een gasfornuis. k en k maaltijden zijn ook erg duur

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wauw, wat veel reacties al! Tnx!

Ik ga idd nog een gasstel kopen, maar ik zit nu op een tijdelijk adres waar ik uiterlijk tot 1 april kan wonen ipv sloop. Dus ik dacht, ik koop een gasstel als ik een vaste stek heb voor mij en de kinderen.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

top 1 april zonder gasstel is wel lang hoor.. misschien toch even kijken voor 2 tientjes. ;)

je hebt ook zakken stoomgroente voor in de magnetron,( kaas/creme fraice) aardappel puree uit een zakje, rookworst in pannetje water uit de waterkoker op een lichtje en weer iets eten.

zakken in de vriezer met aardappelks er in voor in magnatron, hollande schotel ofzo heet dat.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je hebt ook van die elektrische kookplaatjes voor een euro of 30, dan heb je in ieder geval 1 'pit' waar je op kan koken. Succes!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Misschien een beetje stom idee....
    Maar kan je niet 1 keer in de week bij iemand thuis wat eten koken voor een paar dagen, en eventueel invriezen en dit dan thuis in magnetron opwarmen?
    Afwisselend met een avondje soep met brood, sla, enzo?

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja kan zo'n stoommandje voor in de magnetron kopen, dan kan je zo een beetje alles stomen.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Deel Deze Pagina