Ik woon sinds een week of 6 op een tijdelijk adres ivm scheiding. Ik heb nog geen gasstel voor het koken, nog ff geen geld voor. Ik heb wel een magnetron, maar die kant en klaar maaltijden raak ik op uitgegeten... Wie heeft nog lekkere recepten uit de magnetron die ook qua boodschappen niet al te duur zijn? Iets van eenpansgerechten? Dan kan ik ook eens met mijn kinderen bij mij thuis eten, en ze iets gezonds voorzetten.
Je kan aardappels koken in de magnetron doet mn moeder ook. Dan zou je evt potjes van hak kunnen kopen die je ook op kan warmen.
je hebt ook van die verse zakjes met bloemkool of broccoli bij de AH die kan je eventueel ook in de magnetron doen
kijk anders eens bij een kringloop voor een gasfornuis of op mp. heb je misschien voor 2 tientjes een gasfornuis. k en k maaltijden zijn ook erg duur
Wauw, wat veel reacties al! Tnx! Ik ga idd nog een gasstel kopen, maar ik zit nu op een tijdelijk adres waar ik uiterlijk tot 1 april kan wonen ipv sloop. Dus ik dacht, ik koop een gasstel als ik een vaste stek heb voor mij en de kinderen.
top 1 april zonder gasstel is wel lang hoor.. misschien toch even kijken voor 2 tientjes. je hebt ook zakken stoomgroente voor in de magnetron,( kaas/creme fraice) aardappel puree uit een zakje, rookworst in pannetje water uit de waterkoker op een lichtje en weer iets eten. zakken in de vriezer met aardappelks er in voor in magnatron, hollande schotel ofzo heet dat.
Je hebt ook van die elektrische kookplaatjes voor een euro of 30, dan heb je in ieder geval 1 'pit' waar je op kan koken. Succes!
Misschien een beetje stom idee.... Maar kan je niet 1 keer in de week bij iemand thuis wat eten koken voor een paar dagen, en eventueel invriezen en dit dan thuis in magnetron opwarmen? Afwisselend met een avondje soep met brood, sla, enzo?
Mis heb je hier iets aan meis: Regels voor het koken in de magnetron | Recepten vinden en lekker koken Recept Rijst Koken In De Magnetron | Smulweb.nl En is marktplaats geen idee om eens te kijken aar iets tijdelijks? Een twee pit of iets staan er vast wel op.