heerlijk uitgeslapen... toen naar me moeder geweest en s'avonds met schoonfamilie lekker gourmetten en heel veel lachen en kom je net beneden omdat ik gewoon klaarwakker ben kan ik gelijk gaan dweilen heeft de hond in de woonkamer gekotst pfff dus deze dag begint alweer lekker
Niet echt relaxt helaas....heb maar 3 uurtjes geslapen, niet door al het gefeest maar doordat ons dochtertje ziek als een hondje is....dus daar gisteren de hele dag mee bezig geweest. En vandaag is het nog niet beter, helaas.
Hier super, kreeg oudjaarsdag te horen dat ik tante was geworden, dus de hele dag met een big smile gelopen
Ik had gister een pesthumeur en voel daar nu nóg de naweeen van.....zucht...... Komt doordat het gevoel overheerst dat alles gewoon doorgaat zoals het was/is,....er valt niets te vieren... Ik zou zo graag weg gaan en even helemaal niets moeten/hoeven. Geen gezeik aan me kop....even rust.... maarja je hebt nu eenmaal je plichten en verantwoordelijkheden, maar jammergenoeg komen die altijd allemaal op mijn schouders neer en daar ben ik nu eens zooooo moe van letterlijk. Alles zit tegen en niets gaat eens soepel hier. Mijn hoofd loopt over van dingen die ik moet regelen, waar ik nog om moet denken, dochter met extreme driftbuien (nu hulp voor)....pfff, ik wil allen maar even rust......
Gewoon... een beetje saai eigenlijk. Nieuwjaarsvisite gedaan, van die verplichte nummertjes waar je niet onderuit komt. De tweede hebben we lekker kort gehouden, kopje koffie en de groetjes. Verder is het vooral gewoon een beetje balen... de feestdagen voorbij, het gewone leven begint weer. Ik had heel veel vakantie, was dus hartstikke relaxed het laatste kwartaal van vorig jaar. Nu is dat echt voorbij, ik heb weinig vakantie uren en eigenlijk niks om naar uit te kijken. Ik denk dat we maar iets leuks moeten bedenken waar ik naar uit kan kijken, weekendje weg ofzo.
2012 gaat verder waar 2011 gestopt is, rustig en genieten van man en kind Volgende week moet manlief na drie weken zorgverlof/vakantie weer werken, dan zal er wel het één en ander veranderen.
2012 begon gelijk met scherven (die brengen geluk toch?). Haha, we zijn elkaar aan het zoenen en ik stoot met mijn arm zo het glas van iemand anders om. Lekker klungelig! That's just so me! Verder heerlijk genoten van het idee dat ons kleintje nog steeds in mijn buik zit. Fantaseren over hoe het zal zijn als alles goed blijft gaan en we in de zomer met z'n 4en zullen zijn. Gisteren bij schoonouders geweest. Daarna een bezoekje aan opa in het ziekenhuis en eten bij de mac. Gelijk lekker gezond!
rustig en een beetje saai, net als elke brakke 1 jan dag van elk jaar verder ben ik opgelucht dat we met de hele fam weer een jaar vuurwerk overleefd hebben en dat we weer lekker met de dagelijkse gang van zaken kunnen beginnen. iedereen kan weer normaal gaan doen nu, heerlijk! ik vind kerst leuk, maar ik vind het nog leuker als we weer gewoon normaal kunnen gaan doen en het weer gewoon overal zijn normale draai krijgt.
nou de eerste dagen zijn het zelfde gegaan als het einde ik ben 3 weken terug mijn oma verloren en vannacht is de oma van mijn vriend overleden dus we zijn rouwend het jaar uit gegaan en rouwend het nieuwe jaar weer in .
ow best hoor. beetje uitgeslapen, smorgens de kerstzooi opgeruimd, smiddags naar de opas en omas, savonds lekker tv gekeken en op tijd naar bed. vandaag gewoon weer ene dag als alle andere. lekker hoor
Slecht! Had niet slechter kunnen zijn.... maar goed. Doe er niets aan, en wil er niets meer aan doen.
om 02.00 uur op bed gegaan, waarna ik voor het eerst frummel zelf via de buitenkant heb voelen schoppen!!!! wat later in de nacht nog eens gebeurde!!! het nieuwe jaar kan dus al niet meer stuk!!! verder de nieuwjaarsronde altijd gezellig en lekker betijds op bed gegaan, want vandaag gaat me schoonzusje het oudelijk huis verlaten, drukke verhuizing dus...
Ik ben begonnen met mijn goede voornemen....gisteravond met een pizza op de bank hahaha. Nee echt vandaag is de eerste afvaldag. Dus dadelijk lekker even half uurtje rennen met erg weinig eten in mijn buik....dan zie ik dadelijk ook meteen weer groen en geel. (jullie hebben al door dat ik er erg veel zin in heb, dat afvallen) Maar ik doe het om mijn man te steunen die moet 20 kilo afvallen. Voor de rest gaat dit jaar al geweldig...ruzie met onze neef en zijn vrouw. En vanmorgen vond ik een lekkage in onze nieuwe aanbouw.....heerlijk zo met dit regen weer. Happy 2012
Hier slecht, de 1 na de ander werd ziek, het begon al voor oud en nieuw. Iedereen kreeg buikgriep (vader, tante, oma, oom, nichtje) en nu ik. Dus niet zo goed haha Maar dan kan het alleen maar beter worden toch
wij hebben met zn5en voor het eerst in 12weken uitgeslapen , Ise sliep door om 00;00 dus die heb ik om 1:00 wakker gemaakt toen het rustig was hier , jongens werden om 23;30 wakker toen ik thuis kwam van mn werk . dus met zn 4en nieuw jaar ingegaan , ik met de kolf aan mn borst hahaha lukte me niet rustig te kolven op mn werk dus had stuwing van hier tot tokio . om 1;30 zijn we naar bed gegaan en om 6uur kwamen de jongens bij ons in bed liggen die hebben tv gekeken , boterhammetjes gegeten en Ise gevoed , daana met zn allen weer verder geslapen tot 11;00 was heerlijk en voor de rest n beetje gelummeld in huis , vriend moest naar n spoedklus voor zn werk dus ik heb de jongens voor de wii geplant , Ise in bad gedaan en gevoed en mn serie gekeken op mn laptop . heb nog nooit zo'n heerlijk begin van t jaar gehad , andere jaren had ik best wel n kater haha maar heb t dit jaar op cars champange gehouden hahaha
Met oud en nieuw om 00.00 uur het besef dat we dit jaar echt gaan trouwen! Verder verliep nieuwjaarsdag zoals elke zondag. Met als minpunt dat we erachter kwamen dat er een lekkage in de slaapkamer zit... Dus nu even uitvogelen hoe we dat gaan oplossen.
Ik heb 's middags 2,5 uur liggen slapen, omdat ik kapot was van O&N. Ik had 20 man visite + 3 kleine kinderen over de vloer, die allemaal bleven eten. Dus avondeten + hapjes verzorgd, en om 3 uur 's nachts de hele bende weer opruimen en schoonmaken. Ook nog anderhalf uur buiten geveegd omdat de straat bezaaid lag met onze vuurwerkresten. En de volgende ochtend stond zoonlief alweer om 8 uur paraat. Maar het was allemaal wel supergeslaagd!! Morgen nog even die kerstboom een rotschop naar de zolder geven, en dan is het normale leven weer begonnen....alles weer lekker NORMAAL, heerlijk!!
Met een kapotte auto. Remmen zitten vast kwamen niet voor of achteruit. Die word nu gemaakt. Gisteravond en vannacht wel een erg gezellig feestje gehad. Dat heeft veel goed gemaakt..