klote eigenlijk..... mn man heeft me 1,5 week geleden verlaten, dus zat met kids bij vrienden *opzich heel gezellig hoor* maar ben die avond (31ste) meteen verkouden geworden, en de kids willen niet slapen... dus tis rommelig..... vandaag ongesteld geworden na mn miskraam op 22-11-2011 dus tja.... rot allemaal eigenlijk
Heb gisteren heel de dag in pyjama doorgebracht, 24 gekeken op dvd. Vandaag alweer een paar uurtjes gewerkt. Vanaf nu probereb al mijn doelen na te streven voor een goed 2012!!
Ik ben ziek het oudjaar uitgegaan, en ben ik nog steeds. Loop al bijna een week met een keelontsteking en de rest van de klachten die erbij schijnen te horen. Vanmiddag maar naar de dokter, en me ziek gemelt op mn werk (had 2 weken vakantie)
Ik moet het gewoon uitschreeuwen, na 1 jaar van pleiten, smeken, hopen en veel praten is de kogel door de kerk. Mijn man wil gaan voor een derde kindje. JJJJJJJJJJIIIIIIIIEEEEEPPPPIIIEEEE
We hebben 1 jan heerlijk uitgeslapen ik heb een ontbijtje op bed gekregen.. smiddags even bij schoonfam op de thee en toen lekker met zijn tweetjes uit eten. Daarna heerlijk tegen elkaar aan op de bank.. Mijn nieuwjaar kan niet meer stuk
Ongesteld (om kwart over 12 op de 1e zat ik met mega krampen op de plee!) en ook nog erg ziek. (ernstige ziekte.) Ook heel hard gevallen op wintersport en heel m'n kont ziet bont en blauw maar ik kan nog steeds lachen!
s'ochtends naar mijn schoonmoeder geweest en s'middags naar mijn opa&oma want mijn opa is op 1 januari jarig.
1 Jan erg goed super gezellig maar de rest van de maand hebben we het maar niet over , als het kon deed ik 2012 weer dicht!