Hoe is jullie 2012 begonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door puna, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    klote eigenlijk.....
    mn man heeft me 1,5 week geleden verlaten, dus zat met kids bij vrienden *opzich heel gezellig hoor*
    maar ben die avond (31ste) meteen verkouden geworden, en de kids willen niet slapen...

dus tis rommelig.....
    vandaag ongesteld geworden na mn miskraam op 22-11-2011 dus tja.... :( rot allemaal eigenlijk

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Heb gisteren heel de dag in pyjama doorgebracht, 24 gekeken op dvd. Vandaag alweer een paar uurtjes gewerkt. Vanaf nu probereb al mijn doelen na te streven voor een goed 2012!! ;)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ziek het oudjaar uitgegaan, en ben ik nog steeds. Loop al bijna een week met een keelontsteking en de rest van de klachten die erbij schijnen te horen.
    Vanmiddag maar naar de dokter, en me ziek gemelt op mn werk (had 2 weken vakantie)

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik moet het gewoon uitschreeuwen,
    na 1 jaar van pleiten, smeken, hopen en veel praten is de kogel door de kerk.
    Mijn man wil gaan voor een derde kindje. JJJJJJJJJJIIIIIIIIEEEEEPPPPIIIEEEE

5. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Wat fijn heleentje! Hopelijk is t snel raak! :) :)

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

We hebben 1 jan heerlijk uitgeslapen ik heb een ontbijtje op bed gekregen.. smiddags even bij schoonfam op de thee en toen lekker met zijn tweetjes uit eten. Daarna heerlijk tegen elkaar aan op de bank..
    Mijn nieuwjaar kan niet meer stuk

7. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ongesteld (om kwart over 12 op de 1e zat ik met mega krampen op de plee!) en ook nog erg ziek. (ernstige ziekte.) Ook heel hard gevallen op wintersport en heel m'n kont ziet bont en blauw maar ik kan nog steeds lachen! ;)

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    jeetje......hele grote virtuele knuffel!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

s'ochtends naar mijn schoonmoeder geweest en s'middags naar mijn opa&oma want mijn opa is op 1 januari jarig.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    1 Jan erg goed super gezellig maar de rest van de maand hebben we het maar niet over , als het kon deed ik 2012 weer dicht!

Deel Deze Pagina