Ik lees steeds wat vaker dat als je nou eenmaal je piek hebt gezien op je test dan gaat je ei binnen 24-36 uur springen? Test streepje moet even donker als controle streepje zijn? Misschien kunnen jullie mij een voorbeeld van je ovukatie testen laten zien? En leg mij ook graag uit hoe het eigenlijk werkt? Dus ben benieuwd!
Je hebt het exact goed uitgelegd ! De meest donkere op de foto is volgens de gebruiksaanwijzing negatief maar die van mij is positief; van de action werden ze niet donkerder..
het is niet altijd zo dat je na een lh piek een eisprong hebt Ik weet niet hoe lang je cyclus is maar bij bijv een cyclus van 28 dagen kun je vanaf dag 9-10 beginnen met testen. Niet met ochtenduren maar bijv om 11 uur. Wanneer de streep donker begint te worden kunnje 2x per dag testen bijv 11 en 19 uur
Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gehad met een test van de Action. Van die van de dag ervoor en vandaag heb ik geen foto. De teststreep was toen wel duidelijk zichtbaar, maar beduidend lichter dan op de positieve. Een paar dagen eerder een tuurstreepje gezien. Volgens mij kan je ook een hoop info op de (uitgebreide) gebruiksaanwijzing terugvinden. Succes!
Bij mij werkten de action testen niet. De teststreep werd niet donker genoeg om van een positieve test te spreken. Ik heb ovulatietesten van zwanger en kids gebruikt en die waren wel duidelijk positief. Evenals de CB digital overigens. Succes!
Mijn ovutesten van action waren donkerpaars en beduidend donkerder dan de controlestreep tijdens mijn lhpiek! En het heeft gewerkt zoals je ziet succes!
Volgens de gebruiksaanwijzing zijn zowel die van Sofie als die van Happyyy niet positief. Net als bij Marly, en vele andere hier op het forum, werken de action testen niet voor mij, nooit echt een knaller. Pas achteraf en als het te laat is kon ik vaststellen welke dan mijn piek geweest zou moeten zijn. Heel irritant. Ik zou je de dipsticks van zwanger en kids of 2besure aanraden.
Die van mij waren dus wel positief maar werden nooit donkerder. Heel irritant! Daarom heb ik voor deze ronde zwanger en kids gekocht. Begin zondag. Spannend !
Achteraf werd duidelijk dat het je piek was maar dat maakt de test nog niet positief . Positief is hij pas als de teststreep even donker als of donkerder dan de controlestreep is. Jouw test is duidelijk negatief. Daarom verstandig dat je bent geswitcht naar Z&K .
Dag 16 bleek bij mij positief, iedereen hier zei negatief ivm dat ie niet donkerder was. Maar ben er vervolgens wel zwanger van geworden, dus bij mij was dit het donkerste. Die eerste van dag 16 was uur of 13 en die 2de uur of 20, maar die was iets mislukt.
Ik heb vorige maand de ovulatietesten van de action geprobeerd, maar ze werden bij mij ook niet positief. heb drie dagen lang een heel licht streepje gezien, maar voor de rest niets. Dus ik ben er ook niet echt tevreden over.
Manaolana: mijn test was wel positief. Dit ook nog voorgelegd op het forum waar iedereen dit aangaf. Misschien vertekent het iets door de flits, maar de teststreep was zeker zo donker als de controlestreep...