Ik heb gisteravond een test gedaan, de wat donkere foto vanochtend weer een test maar ben toch onzeker dat ie ook nog licht is ivm eerdere miskraam. Ik zit vandaag op mijn nod wat vinden jullie
De bovenste is van deze ochtend met ochtendurine de onderste is gisterenavond gedaan. Ik ben niet zo iemand die nog meer testen gaat kopen en het op laat lopen.
Zien er goed uit! Ik zou zelf ook niet meer testen. Ik werd daar zelf erg onzeker van destijds (mk gehad) bij mijn dochter 2x getest en ook nu stop ik na 2 testen..
zo zag die van mij er ook iit op nod kv was veel duidelijker bij mij. je moet doen waar je je zelf goed bij voelt
Ik ben vandaag precies 4 weken, gister kon ik nog niet opstaan zo beroerd en vandaag helemaal niks. Bij mijn 1e mk hielden de symptomen ook op 2 dagen ervoor... moet ik me zorgen maken?
Nee hoor. Ik heb eigenlijk nog steeds geen symptomen en ben zwanger van 2 mini's die het goed doen dus..
Ik had wel wat gevoelige borsten en nu niet, dat maakt me allemaal zo bang omdat ik wel symptomen had, en ben vandaag pas precies 4 weken
Kwaaltjes zeggen echt niet altijd iets over het verloop.. Probeer je niet te druk te maken en te genieten van je zwangerschap!
Dankjewel voor je reactie, ik probeer er van te genieten ben alleen zo bang het liefst was ik zoals gisteren doodziek ipv niks voelen. Je reactie is wel een beetje geruststellend. De dokter denk toch meestal aan een mk als je symptomen verdwijnen. Maar ik zit vandaag pas op precies 4 weken...
De dokter zegt wel vaker wat Ik heb gehele zwangerschap van dochter bloedverlies gehad, vanaf 5 a 6 weken tot t eind, ook veel en helder rood. Zeiden ook vaak dat t mis ging, vooral huisarts, maar vervolgens wel een gezonde dochter van 2,5 jaar. maar ik snap je angst! Maar meer als loslaten en proberen te genieten kan je niet.