Hoe is jullie band met jullie schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Duckertje, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Prima! Beter dan met mijn eigen ouders.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    duckertje twijfel jij daarover? Het zijn toch je mans ouders dus je man moet dat beslissen?

Mijn relatie met mijn schoonouders is inmiddels redelijk. Met schoonmoeder heel slecht begonnen maar nu gaat het wel ok. Schoonvader is een beetje oud en heeft ouderwetse ideeen maar hij bedoelt het goed.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb een hele goeie band met mijn schoonvader, altijd gezellig als we op visite gaan. Helaas heb ik mijn schoonmoeder niet gekent, zij is 6 jaar geleden overleden :(

Mijn vriend heeft ook een goeie band met zijn schoonmoeder :p daar ben ik heel erg blij om! hij heeft dan weer geen schoonvader maar dat is ook helemaal niet erg!

:)

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ja wat zal ik zeggen ;)

ben ERG BLIJ met mijn schoonouders :D

voelde me meteen welkom en ze zijn veel minder ouderwets dan mijn ouders dus dat klikte eigenlijk meteen goed.
    liggen ook aardig op 1 lijn en dat is natuurlijk ook prettig.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heel erg goed, mijn moeder is overleden en daardoor heb ik iets extra's met mijn schoonmoeder. We komen er vaak en het zijn gewoon twee schatten van mensen !

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    niet, en vind het wel best zo. Beter helemaal niet dan allemaal gedoe en gezeur.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier ook opzich prima, al zijn hun wel van een andere generatie als mijn ouders en dat botst nog wel eens.
    Maar ben daar altijd welkom, zoontje mag er vaak logeren als wij ergens naartoe moeten en eten er sowieso 1 x per week.

Manlief kan t ook prima vinden met zijn schoonouders, dus hebben t beide getroffen als ik sommige verhalen hoor!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Dan neem ik aan dat jij geen contact met ze opneemt en je vriend daar alleen naartoe gaat. Wat vind je vriend daarvan?
    En wat is de reden volgens jou dat het niet botert tussen jullie? Ervaart je vriend dat hetzelfde?

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Geen band :) Mijn man heeft gelukkig een hele goede band met mijn ouders en belt hen dan ook als er iets is.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Met mijn schoonouders heb ik dus echt een super band!
    Gaat gewoon erg goed alleen jammer dat ze zover weg wonen.
    Met mijn ouders is de band dus echt heel slecht en die zie ik dus helemaal niet meer.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mijn schoonouders en hun partners zijn allemaal hele lieve en gezellige mensen... voel me er 100% op mijn gemak..

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gaat hier goed, zolang ze niet teveel over de vloer komen.
    Vooral mijn schoonmoeder is een schat van een mens en ze bedoelt het allemaal heel goed, maar soms wil ik ook wel eens iets zelf doen ;)

13. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb op zich een goede band met schoonouders, het was heel slecht maar we zijn elkaar door de jaren heen beter gaan kennen en accepteren.

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Niet zo goed helaas.

We hebben niet veel contact meer..
    De band tussen mijn man en zijn ouders is ook niet goed.

Vind het wel jammer, had graag een leuke band met mijn schoonouders gehad en had het voor mijn man helemaal fijn gevonden als hij een goede relatie met zijn ouders zou hebben. Maar helaas, dat zit er niet in.

15. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Slecht, vooral met mijn schoonmoeder dan. Van in het begin dat ik samen was met mijn vriend was ze al bezig van dat ik maar niet moest denken dat hij ooit met mij zou gaan samenwonen, want hij zou haar nooit in de steek laten!
    We wonen nu wel samen, maar zij woont in een studio IN ons huis.(Niet mijn idee) en er is al redelijk wat ruzie geweest. Vooral omdat zij mij zomaar zonder reden zwart maakt bij andere mensen en als mijn vriend en ik ruzie hebben dan kan ze haar geluk niet op. Dan geniet ze ervan om nog wat extra bij te stoken!(Zo zie ik het toch)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Met mijn ouders hebben we trouwens wel een goede band. Mijn man gelukkig ook, die is min of meer het 3e kind van mijn ouders geworden haha ;)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    daar ben ik het helemaal mee eens, hier net zo

18. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    de band met mijn schoonouders is wel beter geweest moet ik zeggen
    nu komen we er niet zoveel , van mijn man hoeft het al helemaal niet meer

19. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ik heb gelukkig hele lieve "schoonouders" het zijn de beste, liep in het begin een beetje stroef, maar dat kwam eerder doordat ik een westerling/stedeling ben en hun van boeren komaf, dus zijn er aan beide kanten wat vooroordelen, dat is gelukkig helemaal goedgekomen, gaan ook elk jaar een weekend op vakantie met mijn moeder, schoonouders en schoonzusjes met aanhang.

mijn vriend kan ook prima opschieten met me moeder hoor alleen thja daar botst het nog wel eens qua opvattingen....

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    In het begin ging het niet zo goed maar nu na 5 jaar wel. Ben net terug van een weekendje weg met ze ook inclusief schoonzus en zwager en het was gezellig!

Deel Deze Pagina