Bedankt allemaal voor jullie reacties! Leuk te lezen hoe anderen hierin staan. En inderdaad Chipske, ik heb inderdaad vanochtend al lopen bedenken dat ik misschien het beste gewoon niets meer kan verwachten. Kan het alleen nog maar meevallen! Groetjes, Duckertje
Mijn schoonmoeder is bijna mijn beste vriendin. Gaan vaak dingen ondernemen (zwemmen, bios, shoppen) en hebben goede gesprekken. Lopen altijd te dollen met elkaar en ook grapjes te maken. Schoonvader (ze zijn al jaren gescheiden) is hertrouwd en woont in een ander deel van het land. Mijn man heeft zelf al niet zo'n goede relatie met hen dus die spreekt ze ook niet vaak...Ik voel mij ook niet geroepen om dat te gaan lijmen dus ik laat het maar zo.
Heb helaas geen schoonouders meer. schoonvader overleden toen me vriend zelf nog een kind was hij was 8. En mijn schoonmoeder heb haar drie keer in me leven gezien. Is zeven jaar geleden overleden. Ze was toen al 72 ja een groot gezin hadden ze me vriend komt uit een gezien van 12 kinderen. Dus ja hij was op twee na de jongste.
Goede band met mijn schoonouders en eigenlijk ook met de rest van de schoonfamilie. Gelukkig maar, want ik vind familiebanden zeer en zeer belangrijk. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor eventuele kinderen.
Band met mijn schoonouders is niet geweldig. Mijn man heeft zelf helemaal niets met zijn ouders dus we komen er maar weinig. Nu de kleine er is wil mijn schoonmoeder wat vaker langskomen. Ik vind dat ok omdat ik het belangrijk vind dat onze zoon zijn opa en oma kent.