Hoe is jullie cycli na stoppen met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Homeland, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloesem88

bloesem88 Lid

13 mei 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @homeland. Ja misschien toch goed idee om van de week naar huisarts te bellen. Ik denk ook steeds breekt nog wel los. Maar niet dus. Ik zal je op de hoogte houden.

@help85. Ben je ook wel is naar huisarts geweest er voor? Want is wel lang zeg jou cyclussen.

2. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    10 jaar pil geslikt dus ik voorzag wel wat ontpil gedoe maar
    bij mij verloopt het heel netjes moet ik bekennen.
    23-23-25-25-27-27-27-?? (ik denk weer 27..)

27 dagen klopt bij mij ook precies met cyclus van voor de pil.

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ik ben al meer dan een jaar gestopt met de pil.
    Cyclus schommelt tussen de 38 en 42 dagen, met uitschieters naar beneden van 21 dagen en deze ronde dus ineens op dag 30 ongesteld. Ik kan er nog steeds geen peil op trekken.... helaas...

4. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Ik ben in januari gestopt met de pil, mijn cyclus was gelijk weer regelmatig.
    Het verschilt wel eens qua dagen hoor de ene keer 26, dan 28, 27 zelfs 1 keer 32 maar nu steeds 27 of 28 dagen.
    Het enige wat bij mij veranderd is, is mn menstruatie zelf.
    Ik heb nog maar heel weinig bloed in die 4 dagen, zo weinig dat ik aan 1 of 2 tampons genoeg zou hebben al die dagen (dat doe ik natuurlijk niet haha maar om aan te geven hoe weinig eruit komt), voorheen liep ik leeg en moest ik ecnt elk uur een schone pakken.
    Dat is iets waar ik me weer zo'n zorgen om maak, het is ook meer oud dan vers bloed.
    Maar goed ik voel elke maand heel duidelijk mn eisprong dus het zal wel goed wezen.

5. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    dokter doet er vaak toch niks mee, ik was na 3 en 6 maanden geen ongesteldheid teruggegaan...toen bij 8 maanden weer en pas toen na aandringen van mijzelf doorgestuurd.....

6. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    Bij mij was hij vrij regelmatig dacht ik. Zie banner. Maar vorige maand 25 dagen en deze maand ineens weer 32 dagen. Dus ik weer het ook niet meer eerlijk gezegd. Ik voel mijn eisprong iedere maand netjes rond circa 14 dagen ná mijn menstruatie. Ook vruchtbaar slijm en positieve ovu test. En toch wil het niet lukken. En nu dan ineens weer cyclus van 32 dagen. Erg verwarrend!

7. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    Oja en mijn menstruatie is veel heftiger dan toen ik de pil slikte. Lijkt iedere maand wel heftiger te worden ook . Voorheen nauwelijks krampen,nu kan ik wel janken van de pijn zelfs :(

8. Crista92

Crista92 Lid

12 sep 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend. Ik zit in hetzelfde schuitje.

November 2014 gestopt met de pil. Mei 2015 voor t eerst ongesteld. Daarna cyclus van 27,45,37. De huisarts noemt dit normaal... Heel frustrerend..

9. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oh wat vervelend Crista92 en ook voor de rest die in verwarring zitten. Vandaag dag 44 en nog steeds niet. Maandag kan ik de assistente bellen maar verwacht ook niet veel info. waar ik iets mee kan.
    Succes allemaal!

10. g1986

g1986 Lid

16 sep 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik ben eind februari 2015 gestopt met de pil, deze 15 jaar geslikt. 1ste cyclus 57 dagen, de 2de 59 dagen nu in de 3de zit ik al op 90 dagen. dus hoop niet op een nog langere cyclus.

11. Homeland

Had al gereageerd op jou in een ander topic van mij en nogmaals, echt vervelend zeg dat je zo'n lange cyclus hebt. Gekmakend! Heb je al eens een afspraak bij de huisarts gehad of houd je ovulatie en/of temp bij? Ik ga vrijdag beginnen met bijhouden. Wil eigenlijk liever pas na menstruatie maar geen idee wanneer het komt.

12. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik lees ff mee. Zit in hetzelfde schuitje. 15 aug gestopt met de pil 18-21 aug ontrekkingsbloeding. Nu sinds 2 dagen roze verlies bij afvegen of heel iets in mijn inlegkruisje. Maar het zet niet door, helaas. Vandaag cd 31

13. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Normaal tijdens een menstruatie begint het met iets bloedverlies, en ben ik binnen een paar uur echt ongesteld. Nu dus al twee dagen mega licht bloedverlies , gemengd met afscheiding . Iemand hiermee bekend ? En hoelang hield het uiteindelijk aan ?

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bij eerste keer stoppen met pil weinig regelmaat. Eerste menstruatie wel na 28 dagen, daarna langer en zelfs hele korte. Daarna werd ik zwanger.
    Nu paar maanden gestopt om alvast cycli terug te krijgen. Eerste 8 weken af en toe dagje beetje bloedverlies, maar dus niet paar dagen achtereen. Na 9 weken echt een menstruatie. Nu 4 weken later weer een menstruatie. Dus gelukkig nu wat regelmaat erin.

15. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Hier nog iemand die zich dit afvraagt...:D

Eind juni gestopt met de pil. Onttrekkingsbloeding gehad gelijk die week erna. Na 42 dagen 1e menstruatie, toen na 15 dagen en nu alweer dag 31 en nog niks...

Homeland, had jij toevallig de assistente van de huisarts gebeld en wat zei zij erover? Ik zit te twijfelen of ik er actie nu op ga ondernemen. Ik weet wel dat je je lichaam tijd moet gunnen maar het voelt niet fijn dat je niet weet waar je aan toe bent.

Overigens wel al 2 dagen erg gevoelige borsten en tepels dus wie weet komt er wat aan... In mijn hoofd ben ik al 5 keer zwanger geweest hihi door alle verschijnselen

16. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik had ook monstercyclussen maar ben er wel uiteindelijk mee zwanger geraakt.

Het ging varierend van 34 tot 56 dagen. Vreselijk. Je kreeg precies maar geen nieuwe kans.

Na 7 maanden ben ik zwanger geworden. Als ik er over nadenk moet mijn eisprong op dag 30 zijn geweest. Dus ik zou zeggen: oefen lang genoeg ;)

Veel succes.

17. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was na het stoppen van de pil eigenlijk gelijk regelmatig. Alleen wel in het begin beroerd van het ontpillen. Hoop dat je snel regelmaat krijgt!

18. g1986

g1986 Lid

16 sep 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL

ik heb nu een e-consult gestart met mijn huisarts, kijken wat hij zegt. Ik heb in mijn 2de en laatste cyclus allebei ovulatietesten gebruikt en bij allebei mn eisprong gevonden. ben vanaf deze week ook maar alvast begonnen met tempraturen, wilde daar ook mee wachten tot na mn menstruatie, maar ja dat duurt lang zo.

19. Homeland

Oh wat goed zeg! Ben benieuwd wat hij zegt.

20. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Vanaf na mn onttrekkingsbloeding tot 25 maart 2015: 114-42 nu cd 24 en nog geen tekenen van een ei. Berichtje over zwanger worden met monstercyclussen geeft me wel hoop hoor! Maar ik baal van het 'ontpillen'

Deel Deze Pagina