Dankje wel homeland! Ik hou je hier op de hoogte. En lukt wel beetje met ovu testen het is idd lastiger dan om het los te laten maarja misschien vind je er wel rust in als je weet wanneer je ei is. fijn G dat is losgebroken. Mag ook wel na zo lange tijd zeg! En ryanne hoop voor jou dat ook komt want duurt ook al lang zeg.
Ik doe beide... Maar temp blijft tussen de 36.0 en 36.2 zitten en ovulatietesten geven alleen lichte streepjes nog niets dus.. En ja bloesem, dan ben je er toch elke dag weer mee bezig.. Fijne zondag allemaal!
Mijn cyclus is ook steeds behoorlijk lang. Eind januari gestopt met de pil en nu de eerste wat normalere cyclus. Ik hoop dat dit zo aan blijft houden. Komende cyclus ga ik starten met ovulatie testen in de hoop dat het zo rond de 35 dagen zal blijven....
Ik heb bijna 4,5 jaar de pil geslikt. 15 augustus, midden in mijn pilstrip, gestopt met de pil. 15 september keurig ongesteld (ook mijn eisprong gevoeld). 26 weer eisprong gevoeld dus het loopt eigenlijk direct weer netjes in de pas.
Hier nu weer wat bloed bij het afvegen, ff kijken of het doorzet. Zou nu een cyclus van 66 dagen betekenen, meer dan gehalveerd dus zou mooi zijn. Gekke is alleen dat ik geen eisprong heb gevonden. Bleef steeds 36.0. Eergisteren was hij ineens maar 35.9, gister 35.7 en vandaag weer 36.1... Snap er niets van..
Welke ovulatietesten gebruik jij? Heb nu Action en zijn bijna op. Ook nog geen duidelijke behalve later bij een indroger de donkerste tot nu toe gehad. Was wel maar een dunne streep dus kan ik ws ook niets mee. Ben er eigenlijk wel even klaar mee en wacht deze periode af (dag 30 vandaag dus kan weer een lange worden) en dan ga ik over op tempen en cb digitale ovulatietesten.
Zou wel mooi wezen ryanne als het eindelijk verkort word voor je! En homeland lastig he.. hoop voor je dat niet weer zo lange word. Ik was trouwens naar huisarts geweest. Kon aan me ondergewicht liggen. Ben naar dieetist door verwezen. Dus nu dat weer afwachten. Maar kan daar pas terecht over een maand.. ondertussen dag 91...
Ik had ook die van de action maar ook geen duidelijke uitslag gehad. Net 2 weken geleden gestopt, misschien net te vroeg. Wilde nu die van zwanger en kids bestellen denk ik. CB vind ik te duur om nu al te gebruiken. Hoop dat je cyclus niet te lang wordt! Innesteling kan niet, tot afgelopen woensdag 2 weken niet geklust i.v.m. Zieke man helaas.. Nu gelukkig weer beter. Dus of menstruatie of eisprong gezien m'n tempdip, maar dan zal die morgenvroeg weer hoger moeten zijn en de bloeding moeten stoppen. We gaan het afwachten.
Oh wat balen zeg dat je op dag 91 zit. Hopelijk kan een diëtist je verder helpen mocht het daarmee te maken hebben. Jammer dat het pas over een maand is. Keep me posted! Succes!
Ben benieuwd naar je temp morgen. Fijn dat je man weer beter is! Vind het lastig om de juiste ovulatietesten te vinden want kan bij iedereen anders zijn. Wil die cb omdat ik dan niet meer naar die streepjes hoef te kijken en (vals) te interpreteren en die kan met ochtendurine. Hoef ik niet meer op het werk met mijn tas naar het toilet haha! Denk dat ik toch maar doorga met Action tot ik mijn periode krijg. Zou echt iets voor mij zijn om een knaller te missen.
Dat is wel zo idd bij CB. Ik weet nog niet wat ik ga doen, misschien wel alleen weer proberen te tempen, hoewel dat deze ronde niets heeft uitgewezen. Temp was vanmorgen 35.9. Geen tempdip of stijging rond eisprong te zien helaas. Wel doorgaan idd! Zonde om halverwege te stoppen ben ik nu achter gekomen..
Ik zie dat bij jou je temperatuur ook vrij laag is. Ik heb afgelopen donderdag een intakegesprek gehad voor acupunctuur. Zij zag mijn temperatuur van afgelopen maand ( ook tussen de 35 en 36 gr) en zij zei me: omdat je lichaamstemperatuur zo laag is duurt het lang voor je eitje klaar is en daardoor heb je een lange cyclus. Heb nu mn eerste behandeling gehad en volgende week de 2de, ben echt benieuwd of dit aanslaat.
Oke! Ja hij is idd wat laag. Ben erg benieuwd wat de accupunctuur bij jou doet! Hoop voor je dat het werkt.