Hoe is jullie cyclus na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door dushi1980, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi dames,

Pfffff als of een MK (mei 2011) al niet genoeg is, heb ik na de nasleep i.v.m. traag dalend HCG nu een (voor mijn doen) onwijs lange cyclussen, 1e menstruatie na miskraam heeft cyclus 41 dagen geduurd, en laatste menstruatie cyclus 43 dagen, met op CD33 een posi ovu test :(.
    Echt enorm frustrerend allemaal, hoe was dat bij jullie, en hoelang geduurd voordat cyclus weer op de rit was??

Ben vorige maand begonnen met de etos zwanger worden pillen in de hoop cyclus te verkorten maar werd dus nog 2 dagen langer??? Misschien nog maar even wat tijd geven. ullie verder nog tips om cyclus verder wat korten en reglmatiger te krijgen???

Deze week ook op nacontrole bij gyn geweest kreeg clomid voorgeschreven om cyclus te verkorten, was begonnen maar nu na twee pillen gestopt, voelde me er toch niet lekker bij, heb tenslotte wel eisprong van mezelf alleen wat aan de late kant, en ja hoe graag en snel ik ook weer zwanger wil zijn, misschien moet ik eerst m'n lichaam zelf wat tijd gunnen om de draad weer op te pakken, wat vinden jullie??

Sorry is wat langer verhaal geworden dan gepland!:D

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef je lichaam tijd.. het ene lichaam heeft meer tijd nodig om de klap op te vangen dan de ander.. en een klap is en blijft het.

Ik heb na mijn miskraam 10 juli eerst een cyclus gehad van 31 dagen (maar zonder eisprong)

Nu heb ik het idee dat er iets van een eisprong aankomt. Dan zou ik rond de 28 dagen zitten.

Het kan ook nog even op zich laten wachten want normaal heb ik een cyclus van ongeveer 36.....

3. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 25 juli een curretage gehad (MA). gister bij de gyn kon ze zien dat ik een eisprong had gehad dus ik zei nog: dan zal mijn menstruatie wel binnenkort komen. En prompt vandaag ongesteld geworden, keurig op tijd dus met 25 dagen voor mijn doen. Had ik niet verwacht eigenlijk. Had me voorbereid dat het misschien wel maanden ging duren.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier 7 juli gecurreteerd. Na 32 dagen ongesteld geworden wat keurig is voor mijn doen. Of ik een eisprong heb gehad weet ik niet.
    Deze maand met ovu testjes aan de gang om mn ei te spotten
    Succes allemaal dames!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb 2 aug een MK gehad, en had gisteren (dag 19) een positieve ovulatietest. Ik zal dan ongeveer op een cyclus van 34 dagen uitkomen. 'lang' voor mijn doen, ik zat op 28 dagen, maar toen had ik steeds mijn ei op dag 12 en een LF van 16. Als mijn LF nu weer 16 is kom ik zelfs uit op 36 dagen... Afwachten dus!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Na mijn miskraam had ik de volgende cycussen:
    28-34-30..terwijl ik voorheen altijd 37 dagen had.
    Bij mij is het gelukkig korter geworden! Je lichaam moet even weer op gang komen, hopelijk snel een kortere cyclus!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Ik heb ook net mn eerste cyclus weer gehad. Mijn cyclus was al niet regelmatig (ergens tussen de 20-30 dagen). de 2e ronde was ik zwanger. We gebruikte al een tijdje ook alleen condooms. Ik reageerde niet goed op hormonale anticonceptie en ben daar in dec dan ook al mee gestopt. Eind mei zwanger geworden en na 10 weken bleek het vruchtje al 3 weken niet meer te leven. Bij de echo ondekt geen bloedverlies, pijn of een andere aanwijzing gehad.

Na de curretage op 20 juli was niet alles weg. (echo gemaakt zat rest weefsel) Ik bleef vloeien en stolsels verliezen, dus een week later nog cytotec gehad.

Wat raar is:
    5 dagen voor mn menstruatie was ik op nacontrole (11 augustus) en waren er in beide eierstokken 2 rijpe eitjes te zien. Dus wel gewoon geklust echter na 5 dagen ongesteld geworden ( 6 dagen veel bloedverlies). Gezien v.a mn curretage was dit dan op dag 26.
    Dat zou er netjes invallen.
    De meeste van mn cyclussen zaten al rond de 4 weken en ik hield het al een tijdje bij ook voordat we echt begonnen waren al.
    Ik voel normaal gesproken mn eisprong dat was nu niet zo en ik gebruik (nog)geen ovulatietesten.

Ik heb wel na mn curretage zwangerschapstesten gedaan om te zien of het hcg eruit was. Dit deed ik eens in de week en op de 3e week dus de dag voor de nacontrole was deze negatief (10/8).
    Dat was dan 2 weken na cytotec want de eerste 2 testen waren nog echt knal roze (KV testen).
    En lang verhaal geworden. Ik ben ook benieuwd na de cyclussen.
    En ook hoe het nu verder met jullie gaat.

Groetjes

8. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik heb in juni een mk gehad ik werd toen na 30 dagen weer ongesteld (normale cyclus 29/29 dagen). De maand daarop na 28 dagen een vmk gehad. Ik ben nu benieuwd hoe het deze maand zal zijn.

9. ik had mijn eerste 2 cyclussen na de miskraam geen eisprong, waren ook vrij kort (25 dagen). HCG was ook pas na 2 weken aan het dalen. Daarna is mijn cyclus pas weer op gang gekomen.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi,

Kijk maar naar mijn rijtje in mijn handtekening. Hij was eerst even wat langer, maar trekt nu langzaam weer bij. En deze maand heb ik mijn eisprong alweer 1 dag eerder gespot dan vorige maand, dus langzaam ga ik weer richting de 29 dagen.

Ik weet dat tijd een gruwelijk irritante factor is in deze, maar tijd is wel wat je lijf nodig heeft om zich weer aan te passen...

Sterkte!

Deel Deze Pagina