Al drie weken af en aan bruine afscheiding, morgen eerste echo

Discussion in 'Miskraam' started by Amy1983, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Op vrijdag 29 juli was mijn NOD, ik wist toen al een paar dagen dat ik zwanger was na een paar testen (vanaf 10 DPO positief!).
    Op 4wk+1d kreeg ik bruine afscheiding, wel 5 dagen ofzo (wel minder wordend). Daarna een paar dagen niets om vervolgens weer bruin bloedverlies te krijgen. Een paar keer bij ontlasting ook rode druppels gehad, maar ik weet dat dat door de ontlasting kan komen dus daar maak ik me niet zo druk om.
    Ik heb nu nog steeds bijna elke dag bruine afscheiding en ben nu 7wk+4d. Ik heb soms het gevpel dat er misschien wel helemaal niets meer zit omdat het nu al zo lang bloed en ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes (meer) heb.
    Morgen heb ik m'n eerste echo (zo vroeg i.v.m. MA bij vorige zwangerschap) maar ik vrees dat het geen leuke dag gaat worden. Ik ben bang...

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    hoi amy,
    helaas kan ik je geen advies geven over wat je doormaakt. Ik kan alleen je spanning delen, ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie en moet ook afwachten. Sorry dat ik je niet kan voorzien van advies, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en succes morgen, ik hoop op een goede uistlag voor je!

komt vast goed!!!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ah meid snap dat je tegen de uitslag op ziet en kan het me helemaal voorstellen..
    wens je heel veel sterkte en stiekem help ik je hopen op een wondertje..

wolkje jij ook al.. ook heel veel sterkte!!

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook veel bruinverlies gehad. En nu heb ik een prachtige zoon. Dus het hoeft niet mis te zijn. Ik duim hard voor je dat je een prachtige echo met een kloppend hartje krijgt!!

5. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Tnx dames!
    @Wolkje: hoe is jouw situatie en wanneer heb jij een echo?

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ amy: ik heb vorige week dinsdag posi test gehad, zou vandaag 5 weken 2 dagen zijn. donderdagavond gaan bloeden en vrijdag naar de huisarts geweest, die kon niks zien (geen mk in gang) maar gaf me 50% kans. naar huis en afwachten maar, komende vrijdag mag ik weer terug. het bleoeden begint nu af te nemen maar heb hoeveelheden gehad die gelijk staan aan een flinke menstruatie voor mijn doen. ook geen zwangerschapsklachten meer, allemaal weggezakt over het weekend.
    vreemde alleen is dat ik geen slijmpropjes etc heb gehad, dus ik vraag me stiekem toch af of het er nog zit. vrijdag weer naar ha en hopelijk krijg ik dan een inwendige echo om te kunnen zien of het er nog zit en het goed is of dat alles leeg is. dan weet ik ook dat het echt over is.

heel veel succes morgen meid en ik hoop op een goede echo. laat even weten hoe het gegaan is!

7. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

@Mamaloe: dat moet echt ontzettend onzeker voor je geweest zijn! Wanneer begon dat dan en wanneer stopte het? En wat zei je VK ervan?

@Wolkje: bah wat vervelend zeg! Ik heb (nog) niet zoveel bloed als bij een menstruatie gehad, maar het duurt nu al zo lang dat ik bijna niet kan geloven dat het goed gaat...
    Maakt jouw HA zelf echo's?
    Pff echt killing hè, die onzekerheid en dat wachten?

Ik zal morgen laten weten hoe het is gegaan (als ik eraan denk/me ertoe kan zetten).

Wolkje voor jou veel sterkte met wachten!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee m'n huisarts maakt geen echo's maar heb een afspraak om te kijken hoe deze week gegaan is. Als er dan onduidelijkheid is (die er in mijn ogen is aangezien ik voor mijn gevoel geen vruchtje/weefsel ben verloren) kan ze me doorverwijzen voor een inwendige echo. Daar zal dan ook wel weer wat tijd over heen gaan denk ik zo.
    Net wel gemerkt dat het bloeden echt gestopt is. Vandaag alleen nog bruinige uitvloeiing dus lijkt oud bloed.
    Heb met m'n vriend afgesproken dat we morgen een test doen om te kijken of ie nu weer netjes omo wit is. Dan weten we misschien al iets.

Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Knuffel!

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Heel veel succes vandaag!

10. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Hoi lieve dames,

Bedankt voor jullie medeleven! Ik ben net terug van de echo en het zag er GOED uit!! Ik ben helemaal verbaasd! Maar vooral ook heel erg blij natuurlijk! :) pff er valt een last van m'n schouders...
    Hopelijk gaat het bij jou ook goed Wolkje!!

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Keifijn Amy!! Geniet lekker van het goede nieuws..

@wolkje.. Een test kan ook best nog positief aangeven terwijl het al mis is. Komt omdat het wel even duurt voordat het HCG uit je lijf is, duurde bij mij ook bijna 2 weken.
    Hoop natuurlijk bij ook op super goed nieuws!!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Amy: wat fijn! Wat zal dat een opluchting zijn! Fijn hoor! En nu lekker genieten van je zwangerschap!

Ik wist idd dat het wel even kon duren voordat de hcg uit je lijf gaat. Ik heb vanmorgen echter wel getest en hij was helemaal wit. Ik wist ook pas 3 dagen dat ik zwanger was voor het mis ging, dus het was ook pas net. Ik testte ook al heel licht, dus was meer een check: of hij had nu echt wit moeten zijn of een dikke streep moeten hebben.
    Moet zeggen dat ik het ergens wel een opluchting vind, nu weet ik in ieder geval dat het klaar is en weg is.
    Bloeden gestopt, test weer wit, nu kan ik het ook afsluiten en verder.

Geniet van je zwangerschap Amy en ik ga er vanuit dat alles goed blijft gaan bij je! Xxx

13. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Hey Wolkje, wat naar zeg maar misschien idd wel fijn dat je nu weer verder kan (aangezien test wit is en je niet meer vloeit). Ik vind het heel naar voor je en hoop dat je snel weer zwanger bent en het dan wel 40 weken bij je mag houden :) voor nu veel sterkte.

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @Amy: thanx meid! Daar gaan we voor :)

15. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Wat ontzettend goed nieuws Amy! Echt heel fijn voor je.

Ik heb bloedverlies gehad van week 6 tot 12 en bij 16 en 20 weken.
    Iedere keer zijn er echo's gemaakt en die waren altijd goed gelukkig.

16. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Tnx Mamaloe!! Het is nu veel minder geworden, alleen af en toe streepje bruin in afscheiding bij afvegen.
    Over 15 dagen weer een echo, kan niet wachten!!!

17. blijft spannend he. zolang het maar niet rood wordt en toeneemt. hopelijk over 2 weken weer een mooie echo ik duim voor je

18. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Heb jij ook last (gehad) van bloedverlies/bruinverlies Desiree?

Share This Page