hoe is jullie ervaring met duorolgordijn

Discussie in 'De lounge' gestart door daan23, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    voor ons nieuwe huis zijn we druk aan het kijken voor sfeervolle gordijnen..maar dan anders dan anders en vooral voor in de keuken met openslaande deuren naar de voortuin wil ik kijken voor de duo rolgordijnen die je nu best veel ziet hangen, vindt ze erg sfeervol en ben benieuwd naar jullie mening en advies.
    bij gamma hadden ze mooie van jan des bouvrie maar we kijken nog even verder en vooral horen hoe de mening is van mensen die ze al hebben.
    tips advies en fotos zijn welkom!!:D
    thnxx

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben er al jaren een hangen van de hema. Ik vind hem nog steeds erg mooi.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wij hebben ze ook en ik vind ze ideaal. Ze zijn modern en je kan ze op je wensen verstellen. Alleen zijn ze niet echt verduisterend dus daarvoor moet je ze niet kopen..

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wij hebben ze van duorolgordijn.eu geloof ik. Prima service, prachtige rolgordijnen.

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij hebben duorolgordijnen
    Aten aanmeten en installeren door de woonwinkel.
    Wel wat duurder dan de Gamma maar het ziet er prachtig uit en geen ellende met het uitmeten en ophamgen.
    Dat is nog best lastig namelijk met een erker.
    Wij hebben donkerkleurige en ze zijn niet verduisterend maar je kijkt s'avonds absoluut niet binnen.

6. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ze zien er mooi uit! Maar het is onze grootste miskoop ooit!

Wij hebben witte en je krijgt erg snel vlekken op die er niet meer uitgaan! Je kunt er niet op poetsen! Als je de roosters open hebt staan komen er snel vliegjes en zo tussen!

Als je ze neemt zou ik donkere nemen!

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij hebben duo-rolgordijnen van de Kwantum in antraciet. Ik ben nog nooit zo blij geweest met raambekleding. We hadden eerst luxaflexen toen ik nog thuis woonde, een hel om schoon te maken.
    Deze zijn kunststof dus kunnen gewoon met een vochtige doek en evt. heel mild schoonmaakmiddel.

Ik vind het echt een ideaal systeem, we hebben genoeg licht binnen maar niet iedereen kan van buiten naar binnen kijken.

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    wij hebben ze ook, van de hema. ben er heel blij mee!!

9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij hebben ze hier van de karwei.
    Ik heb bruine in de keuken hangen. En een lichte in de woon kamer.
    Oh wat zijn die dingen fijn.

Kunt ze zo open doen dat jij vind dat er genieg licht binnen komt, maar niet te koop zit.

Ik heb ze dus bij de karwei gehaalt, even wachten op een aanbieding. Zijn regelmatig in de aanbieding trouwens.

Vind alleen een nadeel als je niet een goede maat hebt, om ze dan op maat te maken. Dit moesten wij hier 1 keer doen.
    Mijn vader en man, dan hele middag bezig geweest. En zijn alle twee heel erg technische.

Deel Deze Pagina