al die haren ...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Momfulness, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wie heeft dat ook? Door de hormonen heb ik wat meer haar gekregen op plekken waar het niet echt gewenst is :).

Omdat ik nogal donker haar heb en al aardig wat bezig ben om alles kuis te houden, is dit nu niet bepaald een welkome verrassing.

Ik heb onderandere op mijn buik net boven de schaamstreek en op mijn bovenrug wat donsharen gekregen, herkent iemand dit en hoe snel is dit weer weg? Gaat het wel weg? Anders ga ik daar echt iets aan laten doen

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gaat weer weg!

Hier juist omgekeerde....heb een overbeharingsprobleem door PCOS en tijdens de zwangerschap heb ik bijna niets hahaha.

Maar die dons gaat weer weg gelukkig, als het toch blijft zou ik het er niet met mesje vanaf halen hoor!! dan worden het gewoon haren...beter laten bleken....

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Kreeg je het na de zwangerschap? Ik kreeg het namelijk tijdens. Overal dons haha

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik heb ineens haren rondom mn tepels... erg vervelend!

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wacht maar tot je kleine een maand of 3-4 is... Sinds die tijd valt het hier met bosjes uit!

6. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ja, heb ik ook! Ik ben alleen blond dus ik heb er minder last van. Dat gaat wel weg (evenals de helft van je hoofdhaar als je pech hebt :S) inderdaad na een maand of 3-4

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi hoi,

hier is het inderdaad gekomen tijdens de zwangerschap. Bij mijn zoon was dat een stuk minder.

Ik begin mijn volle haardos op mijn hoofd inderdaad ook al aardig kwijt te raken, maar dan wacht ik nog maar even af wat de rug,buik en borstharen gaan doen hihi. Gelukkig is het maar dons inderdaad, maar toch net zichtbaar genoeg om e wat aan te doen, mocht het er niet alemaal af gaan.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het gaat weg! :D

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    daar heb ik eerder last van van hoofdhaar dat uitvalt... :(

10. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wacht met smart op die 3-4 maanden! Ik zit nu op 2 maanden na de bevalling en ik heb ook vanaf de zwangerschap ineens allemaal haar op mijn buik! bah! Oja en ook mijn huid is nog niet je van het.. puistjes..!

11. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

poeh ik ben blij dat ik dus niet de enige ben , met ongewenst haar !!

Deel Deze Pagina