Een domper op zo'n mooie dag

Discussie in 'Miskraam' gestart door pegske, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pegske

pegske Lid

16 mei 2008
    9
    0
    0
    Tja daar zat ik dan gister met mijn man in de wachtkamer namen aan het uitzoeken voor de kleine kruimel.
    Eenmaal binnen en gezellig en leuk te zijn ontvangen mocht ik op de tafel gaan liggen.Nog wat problemen met de dvd speler en ik lag er vol zenuwen. Toen gel op mijn buik en de camera draaid. En niks te zien in eerste instantie.Even een inwendige echo maken en daar was wel het vruchtzakje te zien en iets heel kleins een bolletje.Begint die vrouw wat de echo maakt tegen je te praten en je krijgt helemaal niks mee. Ik zou 11 weken kunnen zijn, maar aangezien mijn cycles helemaal niet goed liep kon het zijn dat ik veel vroeger ben. Maar het kan ook zijn dat het vruchtje dood is. Nou dan lig je daar. Probeer je je tranen binnen te houden en weet je niet wat je moet.Bij thuiskomst dan ook helemaal van slag. Mensen bellen spontaan hoe het was. Kon ze niet te woord staan.Mijn man is heel positief en zegt dat alles goed komt.donderdag krijg ik een echo in het ziekenhuis en dan afwachten of het gegroeid is.Zo niet dan maken ze meteen een afspraak om het te laten verwijderen.
    Emoties lopen door elkaar en dit is absoluut geen fijn gevoel.
    :(

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    phoe meis, dat is niet niks hè?
    Ik hoop natuurlijk voor je op een goede afloop, maar zoals ik het nu lees ben ik bang dat je rekening moet houden met het ergste. Als je vandaag 11 weken zou moeten zijn zouden ze het echt duidelijk moeten zien en een hartslag zou aanwezig moeten zijn. Ook als je een maand minder ver bent dan je dacht zou je hartactiviteit moeten zien. (7 weken) Ik hoop voor je dat de bevruchting nog later heeft plaatsgevonden en dat je dus nog voor de 6 weken zit, dan is er nog hoop, maar anders zie ik het somber voor je in. Heel veel sterkte.

3. manon 1979

2 mei 2008
    31
    0
    0
    ziekenverzorgende
    bemmel
    hallo pegske,

ik snap helemaal hoe je je voelt dat is geen echt heel erg shit ik heb het zelfde afgelopen woensdag meegemaakt ik was nog maar 8 weken maar het vruchtje had de grote van 6 weken dus niet goed en geen hart actie. Gister na het zh geweest en daar was het hetzelfde dus echt pech. heb besloten om gelijk met medicatie te starten om het weg te krijgen en volgende week donderdag terug komen voor eventueel een curritage.

nou heel veel sterkte meid blijf er wel over praten hoe moeilijk het ook is maar daar verwerk je wel een heleboel mee

gr manon

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Meid ik weet precies hoe je je voelt.
    Ook wij kwamen er met 11 weken achter dat het kindje niet groter was dan 5 weken.
    Dan komt meteen de vraag of je je misschien mis telt hebt en bij mij wilden ze 2 weken wachten zodat we zeker wisten dat het kindje niet gegroeid was.

Diep van binnen ga je kapot, de grond gaat onder je voeten vandaan en ook al proberen anderen je op te beuren weet je diep van binnen wel dat je je niet mis telt hebt en dat het gewoon niet goed zit.

In mijn geval heb ik binnen die 2 weken toch nog een spontane miskraam gehad.

En zoals je aan mijn banner kunt zien heb ik uiteindelijk wel een kindje gekregen.

Groetjes Anita

5. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Dat valt niet mee he, als je zulk nieuws krijgt. Ik heb het helaas al 3 keer moeten meemaken. Gelukkig heb ik intussen ook een gezond kindje. Ik wens je heel veel sterkte met wachten, ik voelde me uiteindelijk pas beter toen het uit mijn buik was en ik die nare periode kon afsluiten.

6. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve pegske:

Helaas herken ook ik je verhaal. Het is allemaal zo onwerkelijk.
    Neem alle tijd! Heel veel sterkte.

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte!
    Ook ik ken je verhaal, en dat was nog geen 2 weken geleden.

Ik hoop voor je dat je gewoon veel korter zwanger bent.

MB2005

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ook ik wens je heel veel sterkte! Hopelijk hebben ze goed nieuws voor je....Spannende tijd...sterkte..

9. pegske

pegske Lid

16 mei 2008
    9
    0
    0
    Dankje wel lieve mensen voor jullie berichten en lieve woordjes.
    Soms sloeg ik idd 2 periodes over. Dus het zou nog kunnen. We houden gewoon moed.
    Maar ook ik heb iets in me dat denkt dat het niet zo goed zit.En als het afkomt dan weten we dat we beter af zijn dan dat ik het voldragen had en we dan met een ongelukkig kindje zouden zitten.Van binnen weten we alles. Maar emotioneel zo anders.
    Maar ik ga me goed houden. Het tegendeel pas bewezen als de feiten op tafel liggen

kusss pegske

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meis,

Ik weet hoe je je voelt, vorige week vrijdag hadden wij ook onze eerste echo, het kindje had 12 weken moeten zijn, maar er was geen hartactiviteit, het kindje was neit goed, en overleden met ong 9 weken.

Het gevoel dat je dan besluipt is onbeschrijfelijk, zo'n intens verdriet. Bij mij hebben ze gelukkig maar 2 dagen gewacht, toen kon ik gelijk gecurreteerd worden.

Ik hoop voor je dat je donderdag wel geod nieuws krijgt en dat je eisprong inderdaad een maand overgeslagen heeft, heel veel succes en sterkte!

Liefs S

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ook ik wil je even heel veel sterkte wensen.
    Helaas weet ik ook hoe je je voelt.

Liefs Karltje

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    sterkte. ik hoop voor je dat het alsnog goed zit donderdag!
    ik heb zelf een paar weken terug een vroege miskraam gehad. ben er nog verdrietig van, dus ik weet hoe je je nu voelt.
    dikke virtuele knuffel!

13. pegske

pegske Lid

16 mei 2008
    9
    0
    0
    Dankje,

Och nu op dit moment ben ik weer wat vrolijker. ik kan er helaas niks meer aan veranderen. Kon dat maar. En met continu negatief te zijn schiet ik niks mee op. Dit kan natuurlijk nog altijd na donderdag.
    Gelukkig heb ik veel mensen waaronder ook jullie die mij op de been houden. Das wel heel fijn .Wel heb ik wat moeite met een vriendin die nu 34 weken is.Die probeer ik dan ook even te vermijden deze week. Maar dat snapt ze ook wel.

xxx peg

14. pegske

pegske Lid

16 mei 2008
    9
    0
    0
    Helaas hebben we vandaag te horen gekregen dat het hartje met 8 weken en 4 dagen gestopt is. Hoe je je voelt! niet te beschrijven.
    Wil nu alleen nog naar bed en gaan slapen

xx peg

15. Niet meer actief

Pegske...
    wat ontzettend rot om het maar netjes te houden. verschrikkelijk. ik wil je dan ook enorm veel succes wensen verder met dit verlies.

meid sterkte allebei daar
    enne ... je kan altijd op het forum komen om het van je af te typen he.. !

liefs
    xandra

Deel Deze Pagina