Aanvulling: de tuin en de klusjes in en om het huis doet mijn man en sinds kort heeft hij ook interesse in de was doen Verder hebben we sinds een paar weken weer een schoonmaakster voor 1 keer per week, want ik ga niet meer stofzuigen en dweilen met de rug die ik nu heb.
Man werkt 60/70 uur. Ik 24. Hij zet het vuilnis buiten...ik doe de rest hihi. Door dit soort topics denk ik altijd aaaaarg had ik maar een man die hield van poetsen....helaas! Die van mij ziet nooit iets vies! Voor ons werkt deze rolverdeling overigens wel het beste.
Mijn man zit vanwege zijn werk van ma t/m do aan de andere kant van het land en woont dan in een hotel. Die 4 dagen doe ik dus alles, inclusief 3 dagen werken. Op vrij t/m zo verdelen we de boel. Ik ben wel altijd degene die voor het eten zorgt, maar dat vind ik leuk, dus dat doe ik graag. Het huishouden is hier een ondergeschoven kindje... ahum. Wil graag weer een poetsvrouw, maar heb moeite met het vertrouwen omdat mijn vorige poetsvrouw vreemde dingen uitspookte in ons huis. En om op je startpost terug te komen: Ik vind de traditionele rolverdeling erg ouderwets en zou dit nooit willen. Ik snap niet dat vrouwen thuisblijfmoederschap als het ultieme walhalla beschouwen, maar gelukkig is mijn situatie anders en mag iedereen het fijn zelf weten.