Pfff loop al een jaar me te ergeren aan nuon Onze jaarperiode van gas en elektra loopt van nov tot nov Vorig. Jaar betaalde we elke maar rond de 130 euro voor gas en licht We zijn trouwens met tweeën. In nov 2013 kregen we geld terug bijna 900 Dus ik dacht dan zal ons maand bedrag vanaf nov 13 wel naar beneden gaan wat denk je hij ging van 129 naar 287,00 en ik kon dit termijn bedrag ook niet aanpassen:s vond dit maar raar na twee maanden kon het wel dus zeg van begin 2014 jan betaalden we 200 nog veel te veel. Toen kreeg ik in april mail dat we te hoog zaten met het maand bedrag en het moest naar 140 en nu in juli krijg ik weer mail dat het terug moet naar 100 ik snap niet echt waarom ze dat zo doen ze kunnen toch gewoon een vast bedrag geven? Ik denk dat ze dit nu doen omdat ze anders echt veel te veel moeten terug betalen aan ons. Hebben jullie dit ook? Of bij welke zitten jullie en wel tevreden? En zouden jullie hem nu weer terug zetten naar 100 pf zo laten staan?
heb er verder geen ervaring mee maar ik zou denken als je het toch kan missen elke maand dan lekker zo laten
Dat moet gewoon kunnen, hoor! Ik doe dat ook gewoon. Ons maanbedrag word ook elk jaar door hun naar beneden gezet omdat we altijd geld terugkrijgen, ik zet het dan net zo vrolijk weer omhoog. Mij kullen ze niet, ik wil niet bij betalen! Bij ons loopt het jaar van half juni tot half juni. Ik krijg de eindafrekening dus in juli. Meestal is dat net voor onze vakantie, dat geld wil ik dan niet missen...
wij zetten zelf ons maandbedrag hoger in We zitten nu op 140 euro, maar konden terug naar 100 euro na eindafrekening, hadden hun automatisch gedaan, daarna gelijk terug gezet naar 140 euro. liever teveel betalen en elk jaar terug krijgen, dan te weinig betalen en bij moeten betalen. wij laten elk jaar ons bedrag naar 140 euro zetten. dan krijgen we altijd een leuk bedragje terug
Jarenlang klant geweest bij Nuon en nooit problemen. Mijn ex is van 106 naar 108 euro per maand gegaan, moest over 2013 23 euro bijbetalen.
Ja dat kan ik nu wel maar begin kon ik dat dus niet!! Echt belachelijk en nu kan hij ineens elke twee maanden omlaag.
Wij betalen bij nuon zo'n 104 per maand en tot nu toe nooit problemen gehad... Termijnbedrag blijft ook redelijk stabiel bij ons.