Oohhh nee! Ff verhaal kwijt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mississippi, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zit zo erg te balen!!

We zijn al ruim een jaar op zoek naar een betaalbare woning met (mogelijkheid tot) slaap en badkamer op de begane grond voor onze oudste meervoudig gehandicapte dochter. Onze woning was eindelijk verkocht dus we konden eindelijk een bod doen op ons droomhuis met grote garage voor ons meisje. En vorige week vrijdag hoorden we dat de verkoper akkoord was gegaan met ons bod!!! Nu krijg ik net een telefoontje dat onze kopers zich hebben teruggetrokken omdat ze de financiering niet rondkrijgen. :( :( :( dikke vette SH*T! Ik baal zo erg!! Heb verder geen vragen wilde alleen ff m'n frustratie uiten. Eindelijk leek het allemaal voorspoedig te gaan en nu weer dit :(

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat balen zeg. En heb je je daar zo op ingesteld...

Hopelijk komt er voor jullie snel een mooi en geschikt huis op jullie pad.
    Sterkte!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    Kopers nogen er alleen onderuit als ze bij x aantal geldverstrekkers zijn geweest en die hun allemaal hebben afgewezen.zou dit nog wel even navragen.

Los daarvan: enorm rot zeg:(:(

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Aaah wat vreselijk balen joh :( :( Dikke knuffel!

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oh nee!!!!!!! Wat Kl*te!!! :( :( he gadverdamme!

6. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dat zou ik even op papier willen zien....Daar zijn regels voor!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt meiden, hadden ons al helemaal verheugd erop. Makelaar moet mij straks nog terugbellen dan zal ik gelijk vragen of hij het zwart op wit heeft. Hij zei net wel dat er nog 4 geïnteresseerden waren dus hopen maar dat daar een serieuze koper tussen zit. Hopen... :(

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    He Shart lijkt me niet makkelijk maar 4 gegadigden dat is wel goed nieuws hoor :) hopelijk snel een telefoontje van de makelaar :)

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Misschien heeft het zo moeten zijn! En komt er een nog veel mooier huis op je pad. Zo denk ik altijd, en meestal loopt het ook zo.

Maar ik snap dat je even baalt hoor, zeker als je al ergens op gerekend had.

10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Oh dat is wel shit zeg. En inderdaad er zijn strenge regels voor hoor. Ze kunnen er echt niet zomaar onderuit.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja zo probeer ik ook te denken, maar het wordt gewoon steeds lastiger om voor ons meisje te zorgen. Ze wordt gewoon erg zwaar. Mijn man doet nu eigenlijk alle verzorging omdat het voor mij niet meer te doen is. Hadden nu eindelijk hoop dat deze periode snel over zou zijn en dan is het wel even slikken dat het weer langer gaat duren.

12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja dat kan ik me goed voorstellen. Maar blijkbaar staat er ergens anders een huis voor jullie!
    Vriendin van mij heeft hetzelfde gehad. Drama op drama en koop ging niet door. Uiteindelijk bleek later maar goed ook want het dak was rot. En het huis wat ze daarna wel kochten was helemaal hun droomhuis. Ze is dus blij dat het zo gelopen is. Maar als je er middenin zit is het niet leuk!

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Even iets heel anders hoor. Maak je wel gebruik dan van alle hulpmiddelen? Thuiszorg ondersteuning, hoog-laag bed, tillift, traplift etc? Misschien eens een ergocoach laten meekijken?

Een goede vriendin van mij werkt in de thuiszorg. En die verteld zo vaak dat mensen thuis heel lang onnodig aanmodderen terwijl ze gewoon prima hulp kunnen krijgen!

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja we hebben alles in huis wat we hier kunnen krijgen van de gemeente, meer krijgen we niet ze hebben ons vorig jaar geadviseerd om te verhuizen. De gemeente doet niks meer hier omdat de mogelijkheden beperkt zijn. Dus geen lift e.d. Geen stretcher voor in de douche (past niet) etc.

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Sommige hulpmiddelen kun je ook een half jaar lenen toch? Dat zou je eens bij je zorgverzekering moeten navragen.
    Even hard gezegd heeft je zorgverzekering er tenslotte ook geen baat bij dat je man door zijn rug gaat bijv.

De gemeente gaat ook alleen maar over aanpassingen aan je huis.

En zou toch eens een beroep doen op thuiszorg. Die kunnen ook gewoon een keer een huisbezoek doen en met je meekijken thuis wat evt nog mogelijk is. En dat gaat niet eens van je eigen risico af (thuiszorg is 1e lijns zorg net als de huisarts).

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    We hebben 2 dames die ons ondersteunen vanuit het PGB, een lift voor naar boven is niet mogelijk want ze kan niet op een reguliere traplift dus dan zou er een horizontale lift gemaakt moeten worden die door het plafond heengaat. En dat is erg kostbaar. Verder hebben we alles wat we kunnen krijgen. (Hoog-laag bed, aangepast bad, aangepaste stoelen, etc) Tillift kan de draai niet maken op de overloop en in de badkamer (piepklein) dus het houdt op helaas. Maar thanks voor het meedenken!

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Geen dank meid. Zo te lezen heb je het allemaal prima geregeld. Nu maar hopen dat je inderdaad snel een leuk huis kan vinden waar het allemaal wel mogelijk is!

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankje :)

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.242
    11.820
    113
    Balen. Maar eerst goed navraag doen of ze echt bij genoeg financiers navraag hebben gedaan. En nog 4 andere geïnteresseerden is heel veel! Hou de moed erin!
    Maar ik snap dat je baalt. Ik begrijp eigenlijk ook nooit goed waarom financiering dan niet doorgaat. Als je goed voorbereid een huis gaat zoeken om te kopen dan weet je toch wat je kunt lenen. Pfffff. Ergerlijk.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Ja ik heb de makelaar gesproken en ze zijn bij de Hypotheker geweest dus dat het ze niet gaat lukken bij niet een van alle hypotheek verstrekkers (hypptheek doet zaken met 40 aanbieders geloof ik) maar we hebben al 4 bezichtigingen gepland staan voor de komende twee weken, waaronder iemand die voor de tweede Keer komt kijken! Fingers crossed!! Duimen jullie mee?! 😉

Deel Deze Pagina