hoe is jullie...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    relatie/huwelijk geworden na de geboorte van jullie kindje(s)

    hebben jullie meer/vaker rusie ergens over of heb je soms het gevoel van hij ziet me alleen als moeder en schoonmaakster ;)

    was hier zo even nieuwsgierig naar...
     
  2. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    We hebben nooit meer ruzie.. Hebben wel minder tijd voor elkaar, maar het gaat verbazingwekkend goed!
    Hier en daar nog wel eens een irritatie, maar dat hou je..

    Ik hjad verwacht dat we uitelkaar zouden groeien (ja waarom weet ik niet) maar we zijn juist dichter bijelkaar komen te staan.

    Groetjes Kalush
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ja, wij zijn ook dichter bij elkaar gekomen. Een kindje van je samen is toch wel heel bijzonder, je bent voor de rest van je leven aan elkaar verbonden. Wij hebben veel minder ruzie, het verloopt hier heerlijk harmonieus!
     
  4. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    We zijn dichter bij elkaar gekomen. Tegelijk kibbelen we wat vaker maar dat is overduidelijk te wijten aan slaapgebrek. We kunnen beiden namelijk niet goed tegen te weinig slaap... Ach dat hou je toch, we kunnen er wel om lachen.
     
  5. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dichter bij elkaar gekomen, zeker weten.

    Maar voor ik zwanger werd had ik nogal veel last van angsten/depressies ed, en dat ging net weer een stuk beter toen ik zwanger werd.

    Vanaf toen ging en gaat het alleen maar beter tussen ons, voor mijn gevoel.
     
  6. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hier ook alleen maar nog beter geworden(voor zover dat kan ;) )

    natuurlijk heb je wel eens een menings verschil over iets maar hier is alles koek en ei.. merk wel dat het ook komt omdat je beide(bij ons dan)
    voor het eerst ouders bent geworden en je daardoor veel dingen bespreekt..
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nou, wij hebben in het begin wel een 'lastige' periode doorgemaakt...Maar uiteindelijk zijn we er veel beter van geworden, vandaar ook onze bruiloft over 2 weken :D
     
  8. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    om dus op mezelf terug tekomen...

    zitten wij nu een beetje in een "periode"
    het is voor ons allebei nog steedsmoeilijk om het te combineren en elkaar niet te zien als alleen maar de vader/moeder...

    hoop dat het wel beter word want soms lopen de emo's hoog op :cry:
     
  9. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Bij ons is de relatie eigenlijk hetzelfde gebleven! Ik ben alleen veel meer bezig met de kleine dan hij! Maar ik denk dat dat wel veranderd als ze wat meer kan!
     
  10. sim

    sim Niet meer actief

    hier gaat het heel goed, en tuurlijk is het wel eens moeilijk om elkaar niet altijd als vader en moeder te zien, maar verder is het heel hecht
     
  11. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    @gipsy: hier ook periodes hoor! En nu ook zo een "periode"waar de emoties soms heel hoog oplopen. Ik weet niet waardoor het komt, probeer alles, heb nu een avondje oppas geregeld zodat we saampjes uit eten kunnen, maar toch...pfff...hoop dat het snel beter wordt!

    kus miek
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    net of alles dan veel intenser is...
     
  13. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    De eerste tijd hebben we het best zwaar gehad, maar dat is ook te wijten aan het feit dat we naar Belgie zijn verhuisd.
    Beide zonder familie en vrienden en niemand anders om op terug te vallen.
    En ja akls je dan alleen op elkaar kan terug vallen is het soms wel moeilijk (en vergeet het cultuur verschil niet ;) )
    Maar ik dat was dus de eerste maanden.
    Tja nu hebben we soms nog steeds kleine ruzietjes maar dat is dan niet te wijten aan het feit dat we een kindje hebben gekregen maar aan miscommunicatie.
     
  14. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ben blij te lezen dak niet de enige ben
     
  15. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    oh gipsy je bent zeker niet de enige hoor! mijn man ziet me aleen als moeder en schoonmaakster, is pas sinds heel kort dat hij me weer een beetje als vrouw ziet!
     
  16. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij zijn hechter als voorheen. We bespreken veel meer met elkaar.
    Echte ruzies hebben we gelukkig bijna niet meer.
    Maar we kibbelen nu wel iets vaker. We zijn beide érg moe en hebben een wat korter lontje... Tja, en we reageren dat soms op elkaar af (ik iets meer als mijn vriend, die arme schat :) )
    Gelukkig heb ik wel een hele lieve moeder die vaak op Vigo wil passen of daar een nachtje mag slapen zodat mijn vriend en ik even tijd voor onszelf hebben... of gewoon even helemaal niks... Lekker opladen voor de volgende dag.
     
  17. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Hier hetzelfde.

    We hadden al een geweldige relatie en dat is nog steeds zo.
     
  18. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Nou dit gevoel heb ik dus ook! Ik werk niet en zorg voor Tijn, maar als mijn man thuis is vind ik dat we het 50/50 moeten doen....nou dat gebeurt in 9 van de 10 gevallen niet hoor!

    Ik vind het wel iets moois dta je samen dezelfde liefde voor je kindje deeld, en dat merk je wel, dat is een heel intens iets tussen ons twee..
     
  19. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    onze relatie na de misrkaam totdat ik weer zwanger werd was niet echt goed, we hadden vaak ruzie en ik had veel stress omdat ik nog erg verdrietig was vanwege de miskraam en omdat ik problemen had om zwanger te raken.

    Maar nu is onze relatie veel beter en hij ziet me niet alleen maar als een moeder en schoonmakerster
     
  20. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dit is eventjes een moment dat ik denk...

    wow wat ben ik weer blij met het forum!

    dit is echt eventjes lekker....

    hier is het vaak dat ik degene ben die een beetje kortaf is tegen mijn man heeft ook veel met het verleden van mij te maken maar mijn man kan het drie weken verdragen en dan in een keer bast de bom..
    en is hij het even goed zat...
    en dan gaat het weer een poos goed en dan is het weer verkeken...

    ben druk bezig aan mezelf te werken zodat ik wat meer verdragen kan helaas wil dit niet echt goed....
     

Deel Deze Pagina