hoe is jullie...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier gaat het gewoon goed... tijdens zwangerschappen ben ik licht ontvalmbaarder en naarmate dat langer achter ons ligt gat het ook beter. Scheelt ook dat de vermoeidheid nu een end weg is.

    Nu hebben we eigenlijk alleen ruzie als mijn lontje wat tekort is na een dag met 2 kids die beide niet lekker in hun vel zitten, tja dat hou je toch wel eens van zulke dagen. Verder hebben we eigenlijk nooit ruzie. Ik ben van 7 tot 8 vooral moeder en daarna vooral vrouw. Onze relatie is wel sterker nu we kids hebben omdat we nu iets delen wat nooit over gaat... de liefde voor de kids en we waarderen nu elkaar mee op het gebied van verzorging ed. Je leert nieuwe kanten van jezelf en elkaar kennen.
     
  2. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mijn vriend zegt "ietsje meer, misschien" ;)
    Voor de geboorte van Mark was ik al een "ruziepot" (zoals mijn vriend dat zegt). Het is wel een stuk gezelliger met z'n drietjes. Dus dat maakt een boel goed.
     
  3. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    wij hebben steeds ruzie de laatste tijd, kribbig tegen ekaar. Mijn partner zegt dat ik minder tijd voor hem vrij maak, en dat hij weinig aandacht van mij krijgt, waardoor hij ook kribbig wordt, en dan gaan we vaak tegen elkaar tekeer....
    Vindhet vaak echt niet tof, maar ik ben steeds zo moe aan het eind vd dag, dat ik ook geen zin meer in vrijen heb! En dst vind partner echt heel erg, zodat ik dat bijna iedere dag te horen krijg! Heel frustrerend!
    nog meer meiden met dit probleem?
     
  4. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    onze relatie is gelukkig hechter geworden na de geboorte van ons meisje (als dat nog kon).
    ook al zien onze dagen er behoorlijk anders uit, en hebben we geen tijd om eens helemaal te focussen op alleen ons tweeen. voor ons gevoel hebben we ook minder quality time voor ons alleen nodig! we genieten zooo van met zn drietjes zijn.

    we hebben ook wel een voordeel dat floor al een poos doorslaapt, en er vaak al om 2100 in ligt tot de volgende ochtend. ik denk dat als je allebij super moe bent, je eerder kribbig tegen elkaar bent.

    @danili: als je partner jou continu verwijt dat je niet met hem wilt vrijen, wordt de zin er denk ik ook niet beter op! misschien kan je hem dat zeggen, en vragen of hij nog wat geduld met je heeft...

    liefs elfje
     
  5. Hier ook dichter bij elkaar.

    Bij het begin van Liene's zwangerschap veel ruzie door mijn hormonen.

    Nu net hetzelfde. Gelukkig weten we nu allebei wat er gebeurt en kunnen we er beide rekening mee houden.
     

Deel Deze Pagina