he hallo dames ik heb jullie hulp even nodig want ik snap er even niks meer van! ik ben 6 juni was mijn eerste dag van mijn ongie, na het ontpillen ben ik dus vandaag 20 aug eindelijk weer ongie geworden , maar wanneer is mijn eisprong nu dan want ik heb nu een cyclus van 74 dagen. of toch niet? ik snap er even niks meer van, kunnen jullie me helpen, dikke kus
Hallo, Ik snap je vraag. Je hebt ongeveer 14 dagen voor je ongesteld moet worden een eisprong. Dus reken zelf maar uit wanneer je die ongeveer hebt gehad. Het is niet echt aan te geven op welke dag precies.....de tijd zal het leren. Succes ermee!!
oh okay maar het is dus niet zo dat je nu terug gaat naar de cylcus die je had voor je de pil gebruikte, die was nl 28 dagen. kus
Nee of Ja. Het ligt eraan. Bij de 1 duurt het wat langer voordat de cyclus weer normaal is dan bij de ander. Bij mij was het 30-42-60 dagen.....dus geen pijl op te trekken. Gewoon afwachten meid...meer dan dat kan je helaas niet doen. Het is gewoonweg gokwerk wanneer je precies je eisprong hebt. Gewoon blijven klussen..!! En je cyclus komt vanzelf wel weer op regelmaat....maak je daar maar niet druk om. Succes ermee!!
okay heb wel mijn eisprong gevoeld, wordt nl erg duizelig als ik eisprong heb en mijn afscheiding veranderd heel erg. we wachten het gewoon weer af kus
kelly hier het zelfde probleem Ik ben ook maar weer van 28 dagen uitgegaan....WE zullen zien of dat klopt.