Wie kan mij helpen aan ideeën voor een leuk team/bedrijfsuitje? Ik moet iets bedenken dat leuk is voor een zeer diverse groep mensen: mannen en vrouwen, jongeren en bijna-gepensioneerde, sportievelingen en niet-sportievelingen, mensen die overal voor in zijn en ook de beruchte 'ik-haat-teamuitjes'-types. Het zijn ongeveer 15 mensen en het wordt een middaguitje (evt. met eten erbij). Help!!!
Rondvaart met stadswandeling en daarna lekker tapas eten? Een tour door de amsterdamse wallen en daarna steengrillen? Waterfietsen door de grachten daarna BBQen ergens? Dutch water dreams? in zoetermeer Workshop cocktails shaken? Daarna lekker hapje eten in de stad. Workshop tapas maken en daarna op eten *jummie* is gelijk ook een soort temabuildingdag... O ja en misschien is dit wat? Astron37 *** AbOriginal TeamEvents *** Zij geven hele leuke kook workshops. Bushbites is erg leuk en dit kun je afwisselen met een activiteit ervoor. Allemaal op 1 locatie.
aquabest in Best daaar ben ik 2 jaar geleden met mijn team geweest . Niemand had er zin in maar ook niemand had zin om weer naar huis te gaan was heel leuk actief en je moest echt samenwerken anders konden opdrachten niet vervuld worden
Zoo experience van stad unique, speurtocht door de dierentuin, erg leuk. Ze hebben ook nog andere leuke aktiviteiten.
Hou dit topic ff in de gaten. Moet ook een uitje organiseren voor 12 personen. En het is zo ontzettend moeilijk haha. Hier ook alle leeftijden, maar het merendeel is mannelijk .
In valkenswaard kun je rijden in oude dafjes, die alleen in zn 1 kunnen en achteruit. Dit hebben wij met een man of 20 gedaan, ook diverse soorten zeg maar. Echt heel gezellig!
Hoi, Mijn man zn voetbalteam had ook een uitje met aanhang wij hebben toen in breda door de stad het spel wie is de mol gedaan, toen gezamelijk gegeten en daarna het spel ik hou van holland gedaan. Was echt super leuk om te doen.... wij hebben dit toen geregeld via www.top-uitje.nl of zoiets zoeken op top uitje dan kom je er wel.... volgens mij doen ze het ook op andere plaatsen... succes....
Sloepvaren met bonbonworkshop of wijnproeven en evt nog een steptocht er aan vast. Kan je regelen bij sloepvaren.nl