de lucht word hier voor de 2e keer donker. Vanmorgen rolwolk gehad over ons heen, maar er kwam niet veel uit omdat ie scheef over ons ging. Maar er komt nu een best front echt recht op ons af. Ik ben geen held met onweer hoop zo dat het meevalt!!! hoe is het bij jullie? las net op nu.nl dat er zwaar onweer over nederland gaat, en vanavond nog een 2e lading komt!
het wordt hier ook donker, heb net buienradar gecheckt en daar wordt je niet vrolijk van, het stort straks idd over nederland heen.
regen en onweer, net als gister én eergister. gister werd het nog een redelijke goede dag. dat zie ik vandaag niet gebeuren. het wordt alweer donker. gelukkig hoeven we nergens meer heen.
Hier in Drenthe nog rustig... Zo nu en dan een spat regen, dreigt wel, maar verder nog niks bijzonders! Ik wacht (weer) af... Moet straks alleen wel nog even met de hond naar buiten, dus hoop dat het nog even zo blijft...
ja het ziet er echt niet happy uit, man is aan het werk en ik zit met 3 kids die bang zijn voor onweer, en zelf ben ik ook niet zo held als het echt mal gaat!
Oke, dan ga ik maar even met de auto naar de kapper. Hier is het nog niet echt donker aan het worden, maar dat kan zo veranderen natuurlijk.
ik woon zelf in friesland het is nu al de 2e keer dat er wat komt. Ze hebben het erover dat er vanavond nog een 3e lading komt uit frankrijk brrrrrrrr...........
Van mij mag er wel regen komen dan ga ik er zo in staan! Het is hier benauwd!!Wel bewolkt met een wind dus verwacht niet dat het lang zou duren.
Gezellig he! Ik vind dit echt heerlijk. Vooral als het flink dondert en bliksemt. Zolang we niet naar buiten hoeven..... Maar vanavond wel een stuk rijden, en of dat nou zo verstandig is met wat er in het oosten nog verwacht word.....................
hier net enorme hagelstenen gehad!! echt zo groot als golfballen sommige! gelukkig ben ik niet bang voor onweer, want dat zit er ook bij... nu is het even rustig, maar kwestie van tijd tot het weer begint! in de buurt van apeldoorn
Hier vanochtend ook alweer regen en onweer gehad. Tussen de druppels door even boodschappen gehaald. Hopelijk kunnen we vanmiddag nog even naar de kinderboerderij. Zucht, ik snak naar zon!
iets leuks in huis doen om er niet aan te denken. Heb je bloem en zout in huis?? En heb je een oven, dan kun je met zoutdeeg iets leuks maken, dat kunnen ze later verven.
ik ben niet bang van onweer , de kids gelukkig ook niet. maar toen eergister de bliksem insloeg een eindje verderop en mijn vriend voor de tweede keer ( 3 jaar geleden ookal op een haar na geraakt) vlak in de buurt ervan fieste was ik toch minder blij. blijkbaar trekt die man onweer aan ofzo. gelukkig was hij nu wat verder achter hem ingeslagen, maar hij schrok zich evengoed wezenloos uiteraard.
Haha, heb ook maar even op buienradar gekeken... Wilde vanmiddag nog even de stad in, moet nog luiers hebben, maar wordt niet vanmiddag denk ik zo! Of het moet weer erg meevallen... Maar als ik het zo lees is het hier en daar al erg onrustig.
Hoor het hier nu rommelen.Van mij mag de onweer wel weg blijven,ben hier ook bang voor onweer. Blup,er zijn verschillende sites. Ikzelf kijk altijd op Weer: Buienradar en Weerbericht voor Nederland en Europa en Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden