Even een baalmoment...

Discussie in 'De lounge' gestart door Enjoylife, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Ik baal!!

Ik heb vorige maand besloten om mijn auto te verkopen, omdat wij er 3 hebben staan en waarvan er 2 weinig gebruikt worden.

Nu had ik een koper maar die moest nog afrijden in november. Dus in goed overleg besloten dat ik de auto voor haar zou "vasthouden" maar dat de auto wel echt verkocht wordt in november. ( dus als ze zakt auto tijdelijk op naam van vriend/vader oid )

Maar nu gaat de verkoop niet door en kan ik dus weer op zoek naar iemand anders :(
    Toen ik mijn auto vorige maand te koop heb gezet waren er een aantal mensen ( vrienden van vrienden / kennissen )die serieus interesse hadden maar zij hebben inmiddels een andere auto gekocht...

Dus ik baal!!

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is echt mega balen zeg!! Ik vind het vrij brutaal van die mensen, verkocht is toch verkocht? Heb je geen aanbetaling gevraagd? Dan halen mensen het ten minste niet in hun hoofd om het af te zeggen... en anders heb je in ieder geval de aanbetaling nog! Hopelijk verkoop je je auto snel! Ik zou iig wel een bedrag van ze vragen voor de "geleden schade" je hebt die auto toch weer langer in de verzekering en wegenbelasting moeten houden!

3. Enjoylife

Ik heb geen aanbetaling gevraagd omdat het de vriendin van het neefje van mijn vriend is. ( snap je hem nog? )

Maar had van de week contact gehad omdat wij deze maand ineens grote uitgaven hebben gehad, zoals o.a. de hond die geopereerd is, met de vraag of de auto eerder overgeschreven, en dus betaald, kon worden of dat ze inderdaad alsnog een aanbetaling konden doen en toen kreeg ik dus als antwoord: Verkoop hem dan maar aan iemand anders...

Ik ben verder niet boos op hen, maar zoals ik al zei: Ik baal haha

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan doe je het dus zelf he. Tis nog Oktober, ze hoeft pas in November af te rijden... dus ja, balen voor je.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat voor auto is het?

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    tja, dan kan ik me reactie van koper wel voorstellen.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat voor auto is het en in welke omgeving???
    ik/wij zijn namelijk nog op zoek naar een auto

8. Enjoylife

@ Devilschase & butterfly83: Zoals ik al zei, ben verder niet boos... maar even balen mag toch wel ??:D

@draak86 & miffy: Het is een Renault Twingo en staat in Rotterdam

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kan me voorstellen dat je baalt idd. Hoop dat je hem snel verkoopt

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Welke prijsrichting?

11. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je baalt! Een "lesje" voor de volgende keer: niet meer instemmen met zo'n verzoek. Als hij/zij de auto écht had willen hebben, had die persoon hem ook direct kunnen kopen en op eigen naam kunnen zetten (ja, dat kan).

Deel Deze Pagina