Hier (omg Rotterdam) heeft het vanochtend onwijs gestormd en geregend. Moest echt de lampen aan doen in huis, was gitzwart die lucht. Nu is het redelijk donker nog, maar niet zo erg als vanochtend.
hier in het noorden wat lichte onweer gehad met flinke regenbui maar verder nog niets ben benieuwd of er meer komt
op de weg van joure naar leeuwarden zijn 2 auto;s ingeslagen, de bestuurders durven de auto niet uit. Plus dat er nu een flink gaat in de weg moet zitten van de bliksem. Brrrr zit er niet ver vanaf ben blij dat ik daar niet was haha.....
Hier (Assen) een klein buitje met wat licht onweer gehad. Was wel even erg donker (moest het licht aan doen), maar stelde verder niet veel voor.
Iets boven leeuwarden klaart het weer op. Net wat regen en een beetje onweer gehad. Nog erg broeierig hier.
yenolah: woon jij in Albufeira? Vorig jaar op vakantie geweest... Ik wil wel ruilen met je hoor!! Heb wel zin in lekker weer!
het is hier nu even zonnig, de lucht die eraan komt ziet er weer niet zo vriendelijk uit, het waait ook behoorlijk! Maar de kids zijn even aan het genieten van het droge weer buiten tot het weer los komt!
Hier in het noorden vreselijk noodweer gehad toen straks. We hadden net boodschappen gedaan en mijn man bracht even het karretje terug en ik ging in de auto zitten vast. Toen brak de lucht open. Ik heb nog nooit zoveel water in zulke korte tijd zien vallen. Echt ongelooflijk. Dacht ook nog even dat er een orkaan zou komen. Ik zat te wiegen in de auto door de wind, en de lucht was gewoon bijna zwart. Later zagen we overal afgerukte takken en bladeren op de weg en megaplassen op de weg waar je een metershoge boog van kreeg als je er doorheen reed. Echt extreem.
we kunnen ons voor vanacht ook opmaken want zo op de buienradar te zien bij 24uur verwachting komt er nog heel wat aan!
Ik heb uitzicht op zee en de wolken zien er de hele dag uit alsof er van alles gaat gebeuren, maar nee hoor... Ja een beetje motregen enzo maar dat was het ook wel. Zelf ben ik gek op regenachtig weer. Niet TE natuurlijk, van mij mogen de bomen wel in de grond blijven staan.
ik vind het ook lekker als ik op bed lig dat het waait en lekker hard regent maar als t onweer vind ik het al zwaar minder worden haha.....
volgens mijn man valt het vanacht wel mee en zal het meer regen dan onweer zijn. Dus we kunnen rustig slapen haha.......
nou die bui heb ik hier niet meer gezien hoor. Het bleef wel grijs en donker, maar geen regen meer. bosi, is het eerste dat mijn man doet als hij ook maar denkt dat het gaat onweren.
ik deed dat eerst ook altijd maar nu niet meer. Alleen als het echt neet gaat en me man zegt ineens middenin de nacht haal alle stekkers er even uit (grr doe het zelf even k ben al een scheiterd haha) dan doe ik dat wel, of hij als ik echt me bed niet uit wil haha....maar anders laat ik het altijd zitten als t onweerd. vooral overdag als de kids er zijn, zetten ze de tv wat harder horen ze het onweer ook niet zo erg......