Bij mijn broer is laatst de bliksem ingeslagen en zelfs de aparaten die niet aanstonden waren stuk. maar goed, hij woont bovenin een flatgebouw en die is ook het hoogste in de buurt.
De ene bui na de andere vandaag. Ook vind ik het steenkoud in huis. Ik heb sinds tijden weer de verwarming aan. Brrrr.....
Hier schijnt de zon met wat bewolking maar tot nu toe geen regen en onweer gehad Ik vind zelf regen en onweer ontzettend gezellig zolang je lekker droog binnen zit
Hier ook veel dikke buien en tussendoor ietsiepietsie zon, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Het is hier ca. 15 graden
tis hier echt barg. Regen regen en nog eens regen. gister hebben we echt de hele dag onweer gehad, amper een druk regen maar wel onweer ook zo vaag.....oh en veel wind, vandaag ook wel. Ik denk dat we de zomer wel op onze buik kunnen schrijven we gaan op na de herfst/winter en de warme kleren heerlijk!!
Hier ook af en aan fikse buien.. En het is KOUHOUD!!! brrrrr... Hier de verwarming aan en onder een dekentje op bank. Lijkt wel herfst met zijn 10 graden..
Hier is het gelukkig hele dag droog gebleven, en het is nog steeds droog. Ook geen onweer gezien. Bijzonder dat het weer zo verschilt per regio
ik vond het gek weer vandaag. Veel bewolking en het zag er steeds dreigend uit, maar uiteindelijk geen druppel gevallen.
Ja i derdaad, best vervelend. Fijn dat de zon scheen maar ik heb me was niet buiten kunnen hangen omdat ik dacht het gaat vast regenen
Het is wel droog, maar ik heb het steenkoud hier binnen. Zit met een fleecedeken over me heen op de bank. Brrrr....
Een heerlijk weekend geweest, en joepie heb eindelijk weer hele einden gefietst. Vandaag weer koud brrrrrrrrrrrr
Harde winstoten en de hele dag wat regen..... kan wel blijven klagen, maar schiet er toch niets mee op. Kan het maar beter gezellig maken binnen met kaarsjes