Het is hier binnen gezellig en warm, de kaarsjes hebben hun plekje weer ingenomen. Halloween is dit jaar wat vroeger dan anders, maar dat zorgt wel voor sfeer. Buiten is het nat en guur, maar dat geeft wel extra sfeer aan halloween. We gaan in ieder geval maar niet bij de regen neerzitten, want daar worden we niet vrolijk van. Al had ik ook liever de zon gezien, maar we kunnen het helaas niet regelen
herfst hier, er vlogen zelfs al ganzen in de V vorm rochting het zuiden, die hebben het ook wel gezien hier
Gelukkig woon ik halverwege het zonnige zuiden. Hier deze week steeds tussen de 20 en 24 graden en voor het weekend voorspellen ze gewoon weer 27/28 graden. Heeeerlijk, kunnen we mooi het verjaardagsfeestje van zoonlief buiten vieren!
Waxinelichtjes aan weer Ik moet van mezelf eigenlijk nog even een flink stukken wandelen met de hond.... maar jezus wat een wind en regen. Misschien mijn man zijn oranje waterdichte pak aan. Wehehehe.
hier (brabantse grens met Belgie) hebben we nog geen onweer gehad. wel al behoorlijk harde wind en heeeeeel veeeeeel regen. ook echte hoosbuien
Ik denk dat ik het beste het kan omschrijven als herfst! Maar vindt het op dit moment geen probleem, scheelt weer vocht! Ben volgens mij 1 van de weinige die blij is met afgelopen zomer! Het onweert hier in het oosten tot nu toe nog niet, maar wat niet is kan nog komen
Ik doe het niet voor hem, maar voor mij Maar het reeeegent !! Niet normaal, dus nee, ik blijf binnen zitten.... Dan maar even uuuh, buikspier oefeningen doen?
Hier nog één hoor die het absoluut niet zo erg vond dat het een waardeloze zomer was.... Had op het laatst zulke dikke olifanten poten dat ik m'n slippers niet eens meer fatsoenlijk aan kon.....moet er niet aan denken hoe m'n voeten waren als het bloedje heet was! *auw*
Overdag veel zon gehad wat wind en zo'n 26 graden. Nu is het wel afgekoeld en zo'n 22 graden. Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!
hier regent t nu even minder, maar hele avond enorm veel regen en wind. kon bijna zwemmen of bootje varen in de straat. mn mannetje moest lekker op de fiets weg hahahah