Hoi hoi Hoe zag jullie halfbloedje eruit toen die geboren was en hoe nu?? Mijne is bijna 1 maand nu dus heb nog geen foto van hoe die er uit gaat zien als.die ouder js maar ben zo benieuwd of die een tintje krijg of iets. Wat denken jullie? Ik ben nl en zn vader is donker somalisch en een klein beetje van yemen. Ik ben gewoon blank. Zo.ziet de mijne er nu uit.
Half som kindjes worden vaak niet donker. Hier 3 half Somalisch half nederlands. Mijn oudste is heel getint. Middelste blank als wat en de jongste zit ertussen in. Mooi kindje!!
Haha oke wat grappig hoorde ook al.zoiets dat somalische genen niet zo sterk zijn haha. Ben jij sosmalisch of je man? En dankje
Ik denk wel dat jouw zoontje ern tinthe krijgt hoor! Mijn zoonthe is half Afghaans half Nederlands en een stuk lichter dan bij de geboorte. Maar nog steeds wel echt typisch een halfbloedje. Het ene moment lijkt hij echt buitenlands en het ander moment echt Hollands. Dus er valt nog niet echt veel over te zeggen. Maar hij is wel een stuk lichter dan jouw zoontje.
Op deze foto lijkt het of je zoontje al wel een tintje heeft. Mooi mannetje! Denk dat hij nog wel iets donkerder wordt. Mijn dochter is half antiliaans en vrij licht, soms lijkt ze echt blank. Ze wordt volgende week 2 en begint nu pas iets donkerder te worden. Verschilt dus volgens mij echt per kindje..
Mijn meiden zijn half Turks maar als je het niet weet zie je het niet. Ze hebben donkerblond haar, wel donkerbruine ogen, maar een hele lichte huidskleur.
Mijn zoontje is half Nederlands, half Jordaans. Op de eerste foto is hij een maand oud, andere foto is vorige maand genomen. Hij heeft wel een licht tintje. Moet altijd lachen als mensen (vreemden) zeggen dat hij lekker bruin is - alsof hij op vakantie is geweest en ik niet edit: het is me opgevallen dat hij als hij sommige kleuren draagt net iets meer getint lijkt dan anders.. en andersom.. sommige kleuren laten hem er blanker uitzien. Wel grappig hoe dat kan
Onze dochter is half Surinaams (hindoestaans) van papa's kant en ik ben hardstikke wit Met de geboorte was ze ook gewoon blank, nu begint ze wel steeds meer een heel licht tintje te krijgen, en idd valt het bij sommige kleuren kleding ook iets meer op. Dr billen zijn trouwens wel vanaf de geboorte getint (mongolenvlek noemen ze dat?) Ik verwacht dat als ze straks echt een keer in de zon gaat ze gelijk een stuk donkerder wordt
Hoi hoi Hij is echt de mleur van de foto nu me.man vind hem blank haha bind zelf.ook dat ie niet helemaal.blank is. En wat een mooie kindjes hebben.jullie erg leuk.om te zien ook . Mijn zoon heeft geen mongolenvlek hoorde ook dat als.jw kindje dat heb je kindje.uiteindelijk de kleir van de vlek heeft of dat waar is geen.idee haha. Ik typ voedend en met me telefoon vandaar dat ik zo lomp typ. Verder nog mooi3 kindjes?
Even snel. van kleiner zal ik er straks opzetten. Zoon en dochter zijn Door anoniem donorzaad verwekt. Beiden half mediterraans , van zelfde donor. zoon nu 4, dochter 5 mndn
Onofkind mooie kindjes heb je!! Je ziet egt dat ze niet helemaal nl zijn vooral Seyham ziet er erg mediteroaans uit
Is kwart Indootje ook goed? Weet niet of jullie het kunnen zien. Ze is wel lekker getint Mijn meisje van 9 weken oud
Hier een zeeer herkenbaar halfbloedje. *not* Ze is half Spaans, maar superlicht. De donor is aan mij gematched ( ik ben donker), maar mijn mans genen overheersen duidelijk. Enige Spaanse in haar is dat ze heel gemakkelijk verkleurd in de zon.
Mooie kindjes allemaal! Mijn dochter is Turks/Mongolisch/Nederlands/Moluks/Portugees Net na d'r geboorte leek ze op een Eskimo en had ze koolzwart haar. Nu worden d'r haartjes lichter en krijgt ze rondere vorm ogen