Zeggen dat die buren de katten bij zich moeten houden! Het is toch van de zotte dat jullie last hebben van andermans huisdieren. Ik zou de buren jullie bank laten zien en kijken hoe ze reageren. En zeggen dat als het nog eens gebeurt de rekening voor nieuwe kussens voor hun is. Ps; ik val zomaar midden in een topic. Maar heb je de buren er al over gesproken? Ben heel benieuwd naar hun reactie.
@Minny, thx voor je reactie! Ik heb de buurvrouw er 2 weken geleden op aangesproken! Ze vond het echt heeeeel erg vervelend dat haar kat dat doet! Ze bood aan om hem binnen te houden. (voor zover dat lukt, want ik snap dat dat best moeilijk kan zijn. Bij hun helemaal, want blijkbaar hebben ze geen kattenbak binnen) Ook vond ze het erg vervelend dat ik al geld heb uitgegeven aan hun kat. (middelen gekocht om om de loungebank heen te spuiten/strooien. En dat het zoveel werk kostte om hem schoon te krijgen. Volgende keer moest ik haar roepen, dan zou zij hem schoonmaken. Inmiddels hebben we de bank anders ingepakt, waardoor hij er (denk ik) niet meer onder kan. De laatste keer dat het plastic eraf was (2 weken geleden ofzo) was hij er inderdaad niet op geweest. Denk dat we deze week de kussens naar zolder gaan verhuizen! Dan hebben we er even geen last meer van!
nog een kleine tip om poepende katten in je voortuin te weren: strooi cacaodoppen om je planten heen. Katten vinden het niet fijn om hierover te lopen dus ze poepen niet. Wij merken het altijd als er weer een nieuwe laag op moet (het verteerd langzaam) dan poepen ze weer alles onder. En nog steeds vind ik het belachelijk dat katten overal los mogen lopen en alles maar onder schijten. Als je een hond hebt moet ie aangelijnd en moet je de drollen opruimen terwijl een kat het dus overal mag doen. Ik heb geen huisdieren en vind het onzinnig dat ik er moeite voor moet doen om geen poep in de tuin te vinden (wat overigens verschrikkelijk stinkt)
Fijn he als je buren katten hebben!! Hier hebben we er 30(!!) rondlopen in de straat. En ze poepen je hele tuin onder. Kinderen kunnen niet eens meer in het speeltuintje spelen die bij ons in de straat spelen omdat het een grote kattenbak is. Probleem bij ons in de tuin is opgelost sinds wij een hond hebben, en die laat ik los in de tuin lopen. Peper op de bank strooien schijnt ook te helpen.
Zo dan zou ik er dus wel heel duidelijk bij vermelden dat dat het 1e is wat ze moet gaan doen. Heb zelf zo ongeveer heel mijn leven honden en/of katten gehad maar geen van beide gingen in de tuin van iemand anders kakken,hou ze binnen of zorg dat je tuin is afgezet. Geen kattenbak is hetzelfde als acht ze schijten wel bij de buren ik heb er iig geen last van!