Nieuw bed drama!

Discussie in 'De lounge' gestart door abdomen, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Wij hebben 26 december jl een nieuw bed gekocht voor 3000 euro. Geen misselijk bedrag, lijkt mij.
    24 januari kregen wij het bed geleverd. En toen is het begonnen.
    Af en toe hoorden wij steeds schroefjes uit het bed vallen als wij erin lagen. Gewoon zomaar. De onderstelpootjes stonden scheef en de matrassen lagen in een kuil naar het midden. Op een avond lag mijn man in bed, toen ik plotseling van boven een keiharde klap hoorde. Bleek dat mijn man dus met matrassen en lattenbodems compleet door het bed heen was gezakt! Alles stuk én splinters. Wij boos teruggegaan naar de beddenzaak. We zouden teruggebeld worden door het hoofdkantoor. Dat is inderdaad gebeurd, maar geen excuses of wat dan ook gehad. Alleen de mededeling dat er een monteur zou komen kijken. Nou de monteur kwam en constateerde een verkeerd in elkaar gezet bed en er zou een nieuw bed komen. Levertijd zou wéér een maand zijn. Wij kwaad, want moesten we nu met het matras op de grond slapen?? Weer gebeld en het werd geregeld. Er kwamen nieuwe lattenbodems. De ombouw duurde nog wel drie weken langer.
    Vorige week kwam dan eindelijk de ombouw. De monteurs die kwamen, waren hun papier kwijt en wilden ons bed niet vervangen. Ze wilden eerst nog kijken en beoordelen of het vervangen moest worden, want alles zag er toch goed uit? Ja, behalve alle geschampte plekken! Na heel veel gedoe en een boos telefoongesprek later, gingen de mannen eindelijk het nieuwe bed in elkaar zetten. En nu..... zie ik dus gewoon WEER een beschadigde plek op de zijkant van ons bed. Ook geschampt en duidelijk beschadigd door iets scherps.
    Ik ben ondertussen zo kwaad en teleurgesteld in dit rotbedrijf! Moet ik nu wéér gaan bellen dat ik een andere ombouw wil? Ik ben nu al 3 dagen thuisgebleven voor dit alles!
    Nogmaals, het kostte 3000 euro. Daar mag je wel wat voor verwachten toch?
    Eigenlijk ben ik er gewoon klaar mee en mogen ze de hele rotzooi meenemen en het bedrag terugstorten.
    Wat zouden jullie doen?
     
  2. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik zou weer bellen en als het dan weer raar gaat, bed en al terug geven en geld terug vragen. Dit bed is toch geen €3000,- waard. Echt schandalig!
    Succes en ik hoop dat jullie snel lekker kunnen slapen. Ellende zeg!
     
  3. rums

    rums Niet meer actief

    Die geschampte plek had je moeten constateren toen de monteurs er nog waren. Want wie zegt dat je dat zelf niet heb gedaan. Maar hopelijk is het bedrijf coulant.
     
  4. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Mee eens
     
  5. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik zou door blijven bellen totdat jij hebt wat je wil want voor dat bedrag mag dat ook wel en hun zouden service moeten bieden omdat de meeste bedrijven goede reviews willen en blije klanten.
     
  6. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    €3000 voor een bed, alleen daarvan zal ik al slapeloze nachten van krijgen.
     
    Ukkie1, wishfulthinking en jada08 vinden dit leuk.
  7. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Nou ben het daar echt niet mee eens. Toen mijn bed geleverd werd toen hadden ze hem ook beschadigt. De monteurs hadden er gewoon het nachtkastje voor gezet en zijn weg gegaan. Je gaat toch niet je hele bed direct controleren? Een volgende keer zou ik het nu wel doen vanwege deze ervaring... Maar anders was ik daar echt niet op gekomen want zo iets verwacht je niet. Hier werd het direct netjes opgelost. Ik kwam er pas na een paar dagen achter toen ik aan het stofzuigen was en het nachtkastje aan de kant schoof.
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.669
    5.709
    113
    Ik zou het er zeker niet bij laten. Net zo lang door gaan tot je een goed bed hebt. Eigenlijk zou ik het bed niet eens meer willen.
     
  9. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dit inderdaad. Alles wat er gebeurd is is vreselijk rot, maar dit had je toen moeten bekijken.
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je had het direct moeten bekijken, desalniettemin zou ik contact opnemen met het bedrijf.
     
  11. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Ja daar ben ik ook bang voor. Het is toch echt te gek voor woorden dat je een heel bed moet inspecteren op schampplekken? Ik was alleen maar bezig om te praten als brugman, daar de mannen geenszins van plan waren om het bed te vervangen... ik was überhaupt al blij dat ik uiteindelijk toch een nieuwe had. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik inderdaad had moeten controleren. We gaan zeker nog bellen naar de firma en dan maar hopen dat we het beste eruit kunnen slepen.
     
  12. rums

    rums Niet meer actief

    Kan ik mij heel goed voorstellen hoor! Knudde hoor deze manier van werken. Succes!
     
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.829
    9.336
    113
    Gelderland
    Oh wat waardeloos hè, geen fijne ervaring. Hopelijk is het bedrijf zo netjes om alles goed af te handelen. Succes!
     

Deel Deze Pagina