Wij hebben 26 december jl een nieuw bed gekocht voor 3000 euro. Geen misselijk bedrag, lijkt mij. 24 januari kregen wij het bed geleverd. En toen is het begonnen. Af en toe hoorden wij steeds schroefjes uit het bed vallen als wij erin lagen. Gewoon zomaar. De onderstelpootjes stonden scheef en de matrassen lagen in een kuil naar het midden. Op een avond lag mijn man in bed, toen ik plotseling van boven een keiharde klap hoorde. Bleek dat mijn man dus met matrassen en lattenbodems compleet door het bed heen was gezakt! Alles stuk én splinters. Wij boos teruggegaan naar de beddenzaak. We zouden teruggebeld worden door het hoofdkantoor. Dat is inderdaad gebeurd, maar geen excuses of wat dan ook gehad. Alleen de mededeling dat er een monteur zou komen kijken. Nou de monteur kwam en constateerde een verkeerd in elkaar gezet bed en er zou een nieuw bed komen. Levertijd zou wéér een maand zijn. Wij kwaad, want moesten we nu met het matras op de grond slapen?? Weer gebeld en het werd geregeld. Er kwamen nieuwe lattenbodems. De ombouw duurde nog wel drie weken langer. Vorige week kwam dan eindelijk de ombouw. De monteurs die kwamen, waren hun papier kwijt en wilden ons bed niet vervangen. Ze wilden eerst nog kijken en beoordelen of het vervangen moest worden, want alles zag er toch goed uit? Ja, behalve alle geschampte plekken! Na heel veel gedoe en een boos telefoongesprek later, gingen de mannen eindelijk het nieuwe bed in elkaar zetten. En nu..... zie ik dus gewoon WEER een beschadigde plek op de zijkant van ons bed. Ook geschampt en duidelijk beschadigd door iets scherps. Ik ben ondertussen zo kwaad en teleurgesteld in dit rotbedrijf! Moet ik nu wéér gaan bellen dat ik een andere ombouw wil? Ik ben nu al 3 dagen thuisgebleven voor dit alles! Nogmaals, het kostte 3000 euro. Daar mag je wel wat voor verwachten toch? Eigenlijk ben ik er gewoon klaar mee en mogen ze de hele rotzooi meenemen en het bedrag terugstorten. Wat zouden jullie doen?
Ik zou weer bellen en als het dan weer raar gaat, bed en al terug geven en geld terug vragen. Dit bed is toch geen €3000,- waard. Echt schandalig! Succes en ik hoop dat jullie snel lekker kunnen slapen. Ellende zeg!
Die geschampte plek had je moeten constateren toen de monteurs er nog waren. Want wie zegt dat je dat zelf niet heb gedaan. Maar hopelijk is het bedrijf coulant.
Ik zou door blijven bellen totdat jij hebt wat je wil want voor dat bedrag mag dat ook wel en hun zouden service moeten bieden omdat de meeste bedrijven goede reviews willen en blije klanten.
Nou ben het daar echt niet mee eens. Toen mijn bed geleverd werd toen hadden ze hem ook beschadigt. De monteurs hadden er gewoon het nachtkastje voor gezet en zijn weg gegaan. Je gaat toch niet je hele bed direct controleren? Een volgende keer zou ik het nu wel doen vanwege deze ervaring... Maar anders was ik daar echt niet op gekomen want zo iets verwacht je niet. Hier werd het direct netjes opgelost. Ik kwam er pas na een paar dagen achter toen ik aan het stofzuigen was en het nachtkastje aan de kant schoof.
Ik zou het er zeker niet bij laten. Net zo lang door gaan tot je een goed bed hebt. Eigenlijk zou ik het bed niet eens meer willen.
Ja daar ben ik ook bang voor. Het is toch echt te gek voor woorden dat je een heel bed moet inspecteren op schampplekken? Ik was alleen maar bezig om te praten als brugman, daar de mannen geenszins van plan waren om het bed te vervangen... ik was überhaupt al blij dat ik uiteindelijk toch een nieuwe had. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik inderdaad had moeten controleren. We gaan zeker nog bellen naar de firma en dan maar hopen dat we het beste eruit kunnen slepen.
Oh wat waardeloos hè, geen fijne ervaring. Hopelijk is het bedrijf zo netjes om alles goed af te handelen. Succes!