Hoe je baas bedanken? kan een mail?

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Heb je anders een chocolaterie ofzo in de buurt, hier hebben ze vaak hele leuke geschenkverpakkingen met chocolade of kun je zelf wat samen laten stellen. Vind ik persoonlijk leuker staan dan een doos Merci en de prijs valt vaak reuze mee (tenminste, bij ons plaatselijke chocoladewinkeltje ;)). Zou je baas zeker bedanken, zo merk je dat je werk op zich al belangrijk is, maar de sfeer, je collega's en de manier van leiding geven ook heel belangrijk zijn!
     
  2. VrouwtjeRomy

    VrouwtjeRomy Niet meer actief


    Niet in de buurt maar Utrecht centraal is er wel eentje geloof ik, tegenover de visboer. ga ik daar eens even langs!

    En het werk zelf vond ik vreselijk, ik had op dat moment niet anders en daar zochten ze nog mensen zodoende, nu vind ik het werk leuk. Ze maken daar het werk gewoon leuk, de collega's ook. Ik ben een mannen-meid. Trek altijd naar mannen toe krijg altijd ruzie met meiden. Dit zijn alleen maar meiden maar echt gezellig! heb ik nog nooit meegemaakt. Geen gebitch geen geroddel gewoon recht voor zn raap!! Er hangt altijd wel een nagellaklucht haha er is er altijd eentje die zo nodig dr nagels moet lakken onder het bellen maar verder niets negatiefs aan.

    Mensen kunnen hun kids meenemen als je niets anders hebt en echt niet anders kan. Er lopen 3 honden rond van meiden die hem gewoon elke dag meenemen naar t werk. Die blaffen niet, zijn ze zo gewend.

    T is echt superwerk!!!
     
  3. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Is er nog een vacature???;):p
     
  4. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Fijn he zo'n baas? Ik ken het, gelukkig!
    Super lief van je, dat je je baas wilt bedanken!
     
  5. VrouwtjeRomy

    VrouwtjeRomy Niet meer actief

    er zijn idd nog vacatures maar ik ga natuurlijk niet zeggen waar ik werk want dan ben ik niet zo anoniem meer :p

    Dan werk ik met een collega die weet dat mijn vriend stinkvoeten heeft en dat ik een lastige jeugd heb gehad.

    Mijn collega's denken dat ik alles mee heb, lekker in die waan laten hahahaha
     
  6. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113

Deel Deze Pagina