ik plaats het hier omdat ik het niet op internet heb kunnen vinden Op mijn werk maken we gebruik van portofoons, een klein apparaatje die we vast maken aan onze broek/riem waarvan een draad met een oortje en microfoon langs het shirt naar boven gaat zeg maar. ik werk zo'n 20 uur per week Sinds december 2015 zijn wij bezig voor nummer 2, in augustus/september was ik zwanger maar helaas een miskraam geworden Nu weet ik dat straling niet goed kan zijn voor vruchtbaarheid, maar ik vroeg me dus af hoe dat zit met die portofoons. Heeft iemand daar een idee van?
Werken die portofoons ook met wifi enzo? Ik denk dat het allemaal wel losloopt hoor. We hebben de hele dag allerlei straling. Maar je zou het voor de zekerheid misschien ergens op je borst of in je kontzak kunnen dragen?
Nee ze lopen niet op wifi, beetje vergelijkbaar met walky-talkies die we als kind vroeg wel gebruikten, alleen dan voor professioneel gebuik.. Ik draag het al zo ver mogelijk naar achter, maar ivm kassawerkzaamheden is het van achter niet heel handig wanneer ik geen kassa zit kan het wel overigens Weet ook niet in hoeverre straling nou echt kwaad kan, inderdaad zoveel straling van telefoons WIFI en telefoons rondom maar je zoekt toch na 14 rondes een reden waarom het niet lukt, zeker aangezien bij mijn dochter in 2 maanden al raak was. (onderzoeken waren allemaal goed overigens)
En wat hebben ze gezegd? Dat je nog langer moet proberen? Lastig hoor. Snap dat je dan andere redenen gaat bedenken.. Maar soms is het gewoon een kwestie van geluk.
ja moeten gewoon nog zelf blijven proberen, 2 jaar zelfs Maar denk dat als ik over een half jaar nog niet zwanger ben ik bij een andere huisarts voor een 2nd opinion ga
zaadonderzoek en bloedonderzoek verder niks.. Wat er precies getest is in mijn bloed weet ik niet.. dat was in november 2 jaar vind ik inderdaad echt onmenselijk, daarom wil ik over een halfjaar voor een 2nd opinion bij een andere huisarts zeker omdat je leest dat iedereen het maar over een half jaar tot jaar heeft als alle test goed zijn
ja vanaf ronde 3 tm 7 en na de miskraam tot nu toe elke ronde behalve de vorige Heb ze voor deze maand ook weer in huis.. Temperatuur ook altijd en heb dus elke maar rond dag 14 mijn eisprong zoals je aan mijn handtekening kan zien ook vrij regelmatig, voor de miskraam was het altijd precies 28 dagen
Toch zou je wel denken dat met goede uitslag zaadonderzoek en jij die ovulaties heeft, dat het dan ook wel moet lukken. Maar inderdaad, 2 jaar is belachelijk lang. Ik zou dat zeker doen na een half jaar hoor! En hopelijk is dat niet nodig en is het nu gewoon binnen een half jaar raak!