romper (lang of korte mouwen), sleepsuit, zomerslaapzak zonder mouwen. Eva d'r kamertje is vrij warm, de zon staat er de hele dag op dus dit werkt het beste.
Hier hebben ze nog steeds de winterslaapzak aan (zonder mouw) en daaronder een pyjama + romper korte mouw.. Het koelt 's nachts toch best af en bij mijn jongste voel ik geregeld in het nekje en dat voelt dan niet te warm of te koud. gewoon behaaglijk. Mijn oudste roept wel als het te warm of koud is
Zijn er hier nog meer die een Puckababy hebben? Ondanks dat ze vanmorgen niet koud aanvoelde lijkt die lenteuitvoering toch erg dun...
Ik vind de lente versie ook nog te dun nu, dat vind ik echt meer een zomerzak hoor. De herfst versie gebruik ik niet meer, sinds een week niet meer ongeveer omdat die nu toch wel te warm is. Ik vind het jammer dat die mouwen er niet af kunnen. En ik baal er van dat er eigenlijk geen tussen versie is, tussen de herfst en de lente zak. Mijn dochter ligt nu in een 4 seizoenen zak van de hema, en daar baal ik ergens van want die puckababy is erg duur en kan ik nu niet gebruiken
Helemaal met jou eens Wappie. Als de mouwen van de herfst/lente-versie eraf zouden kunnen, dan was het een superslaapzak geweest. De zomerversie lijkt me voor nu nog wat fris. Maar wel ideaal voor de warme zomerdagen! Dus hopelijk gaan we nog wel plezier hebben van de Puckabag.
Dat zou heel goed kunnen, maar mijn zoontje woelt nogal in bed en dan is een dekentje niet handig. Hij ligt nu, net als gisteren, in een herfst/winterslaapzak zonder mouwen met een pyama eronder... Vanochtend heeft hij uitgeslapen tot 8.00 uur! (normaal is het 6.30 of vroeger)
Dl slaapt nu nog in dr winterslaapzak van puckabag met een rompertje en een pyjamabroekje eronder (dit omdat ze als eerste als ze in bed ligt haar rits van dr slaapzak een stuk open trekt). Maar het is nu best warm op haar kamer dus morgen trek ik dr herfstzak aan.