wat trek je je kindje aan als je hem mee neemt in de auto, en dan in de maxi cosi. Ik zelf heb ook de trappelzak van de maxi cosi erin liggen. Trek je hem dan ook een jas en muts aan? Want je loopt toch ook nog wel even buiten voordat je bij de auto bent... En laat je zn jasje en mutsje dan op in de auto? En laat je de trappelzak dan ook dicht? Mijn gevoel zegt dat dit alles veel te warm wordt. Ik zelf zou zeggen jasje in de auto aan laten, trappelzak open en mutsje af en wanneer je uit de auto gaat, mutsje op en trappelzak dicht. Jullie ook? Of is het buiten dan te warm met jas over kleidng en trappelzak ook nog eens dicht? Ben benieuwd wat jullie doen!
ik heb een hele dikke trappelzak waar ik hem gewoon met zo'n kleertjes in leg en dan lekker dichtrits. Muts erbij op en dan is het precies goed. Ze hebben het snel te warm hoor. Gewoon testen en even tempen direct als je thuis komt,dan krijg je een idee van hoe veel hij aan moet.
ik heb ook de trappelzak van maxi cosi er in liggen maar heb die eigenlijk nooit dicht geritst of we moeten echt even met haar in de maxi cosi gaan wandelen dan ritst ik hem wel dicht. Verder leg ik haar vaak met jasje er in, wel dicht maar die doe ik dan in de auto weer open. Ik doe haar een jasje aan omdat ik haar ook wel eens uit de maxi cosi haal als ik ergens ben en de maxi cosi in de auto laat staan. Dan lijkt het me een beetje koud als ze geen jasje aan heeft. Mutsje doe ik niet zo vaak op alleen als het echt vriest of zo. Meestal gewoon de capuchon.
hier ligt ze gewoon in dr kleertjes in de mc. Als we ermee buiten wandelen, dan gaat dr mutsje op. maar dat doen we eigenlijk niet, tis immers een autostoel! Als het écht koud is, krijgt ze een dun katoenen vestje aan. De voetenzak gaat dicht buiten en in de auto open.
alleen in de kleertjes met mutsje want die trappelzak is errughhh warm... en gewoon altijd even voelen in het nekje
Nou mijn zoontje gaat helemaal ingepakt de maxicosi in. Capuchon van zijn jasje op en dan de voetenzak dichtgeritst en in de auto dus ook.
Normale kleding met jas en muts. En ja, ook in de auto. Ik houd in de auto immers zelf ook mijn jas aan en dicht. Voetenzak gebruik ik niet, vond het erg vervelend om kindje in mc te krijgen met de voetenzak die lekker mee verschuift. Maar goed, mijn kindje is dan nu ook al bijna 11 mnd en zet zich dus tegen de bodem af .
Wij hebben ook een voetenzak in de maxicosi, daar ligt Milan dan gewoon met z'n normale kleertjes in en eventueel een muts op. Een jas aan kan niet eens, dan past 'ie er echt niet in! En het is ook helemaal niet nodig bij ons, want Milan is echt heel warm als 'ie uit de voetenzak komt, dus 9 v/d 10 keer hebben we die ook nog gewoon open.
gewone kleertjes, geen muts in de trappelzak. ook in de auto dicht. ik heb zelf geen jas aan in de auto, maar hou niet van een hele warme auto.
Levi krijgt over zijn kleertjes een jas en slofjes aan. bij koud weer ook een muts. Verder gaat hij gewoon zo mee. mocht het heel koud zijn dat leg ik een dekentje over hem heen. Ik zie bij het CB wel eens kinderen die 3 dubbel zijn ingepakt en dan ook nog eens helemaal in zo'n zak gewikkeld zijn. vraag me af hoe die kinderen ooit weerstand moeten opbouwen.
naast Jenna haar normale kleertjes trek ik haar een vest aan omdat wij zo'n mc voetenzak hebben. Bij wind doen we het kapje van de MC omhoog.
Ik deed altijd een sjaaltje om en dan zonder jas in de voetenzak. Anders was het veel te warm. En door de sjaal werden haar ne/schouders bedekt voor de wind/kou
Ik heb geen voetenzak en doe Noah altijd een jas aan en muts op. Soms een dekentje over zn voeten. Ook heb ik een Lodger en als ie daar in zit heb ik jas uit (muts op) omdat ie zo warm is.
Levi krijgt een jasje, slofjes en een mutsje op. Verder toen hij kleiner was een extra dekentje. dekentje nu alleen maar als het vrij koud is. Zie op het cb wel eens kinderen die zowat met 4 lagen kleding en dekentjes/zakken zijn ingepakt maar dat hebben wij eigenlijk bewust niet gedaan met het idee dat hij zo weerstand opbouwd. Moet wel zeggen dat dit alleen geld voor kleine stukjes. dus van en naar de auto. Anders ging hij in de kinderwagen met een dekentje en lakentje.
hier een jasje met capuchon en de voetenzak. maar de capuchon gaat voortaan in de auto af want vanmiddag was heel haar nekje bezweet.....