Ikea vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door baby blue, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Hoi hoi... morgenvroeg wil ik naar de Ikea en aangezien ik wel het nodige wil aanschaffen, is het jammer dat de buggy redelijk wat ruimte van de kofferbak in beslag neemt... Nu twijfel ik over wat ik moet doen...

Zijn de karretjes bij de Ikea voorzien van een kinderzitje? Moet toch haast wel? Ik kan het me namelijk zo niet herinneren. Wie oh wie kan het me met zekerheid vertellen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Je hebt daar van die soort plastic autowagentjes waar je je kind in kunt zetten en zelf wat spullen in kunt doen.
    Beetje jammer dat de meeste ouders in een slakkentempo met die kar de winkel doorlopen, ermee tegen je hielen rijden of het hele gangpad blokkeren. Zo, even mijn frustratie eruit :D!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja zijn voorzien van kinderzitje :D

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja (in delft) hebben ze allemaal een kinderzitje met een gordeltje...plastic wagentje heb ik daar niet gezien..zal wel elke filiaal anders zijn

5. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ohja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Wij gaan in ieder geval naar Groningen... Het lijkt mij eigenlijk wel dat ze zulke karretjes moeten hebben. Aangezien zij nogal family gericht zijn, maar ik durf het er ook niet gelijk op te gokken... ;)

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja ik geloof niet dat ze niks hebben hoor; ze zijn idd family gericht ook met die speel"palen" midden in de winkel (jeweetwel die met zon stuurtje en tocuchscreencomputertje en roldingen)...en anders bel je ze toch ff voor je gaat?

7. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik wilde ze eerst ook bellen, maar ze zijn "pas" om 10 uur open, had 9 uur verwacht. We gaan tegen half 10 weg, anders zitten we met het middagslaapje... ;)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.354
    113
    Jep, Ikea Groningen heeft zitjes in de karretjes, ben er vandaag nog geweest.

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    groningen heeft inderdaad zitjes

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    maar die karretjes kun je toch niet op de showroom verdieping gebruiken? In Amsterdam, Amersfoort en Duiven iig alleen beneden, dus loop je nog een heel end te sjouwen!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep in Groningen kan je prima met kind in karretje shoppen!
    Ze zitten lekker hoog, net als in de supermarkt, en de mijne bijv. vindt dat juist alleen maar leuk!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, gisteren geplaatst..je bent w.s. al onderweg!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    In Duiven kan je heel makkelijk even een wagentje ophalen en met de lift weer naar boven ;)

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    In Haarlem hebben ze ook karretjes waar je zo'n gele tas in kan hangen. Daar zit ook een zitje op. Ideaal voor de showroom, hoef je die gele tas niet te dragen.

15. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Thanks meiden... we zullen het straks gaan zien ;)

16. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    In Amsterdam en Haarlem heb je een lift. Een beetje verstopt achter de trap en de toiletten (die in Haarlem, tenminste). Ze willen dat iedereen dat hele gebouw doorsjokt, dus niet meteen die lift induikt, want dan sla je eerder een verdieping over.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    groningen heeft ook een lift hoor, dus geen probleem

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, je moet er wel 2 hebben voor je kan shoppen...grrr...
    Wij pakken altijd boven het karretje pas ;)

19. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    En weer terug. Inderdaad zitjes in de winkelkarretjes, zelfs met een veiligheidsriempje. Je kunt gewoon op alle verdiepingen komen, hetzij met de lift [inderdaad soms een beetje verstopt] of met de roltrap. Wel is het zo dat je als je de roltrap neemt, je je kindje uit het zitje moet nemen, maar dat lijkt mij logisch.

Mooi, want zo kan er tenminste meer geshopt worden... :D

Deel Deze Pagina