Hoi hoi... morgenvroeg wil ik naar de Ikea en aangezien ik wel het nodige wil aanschaffen, is het jammer dat de buggy redelijk wat ruimte van de kofferbak in beslag neemt... Nu twijfel ik over wat ik moet doen... Zijn de karretjes bij de Ikea voorzien van een kinderzitje? Moet toch haast wel? Ik kan het me namelijk zo niet herinneren. Wie oh wie kan het me met zekerheid vertellen.
Je hebt daar van die soort plastic autowagentjes waar je je kind in kunt zetten en zelf wat spullen in kunt doen. Beetje jammer dat de meeste ouders in een slakkentempo met die kar de winkel doorlopen, ermee tegen je hielen rijden of het hele gangpad blokkeren. Zo, even mijn frustratie eruit !
ja (in delft) hebben ze allemaal een kinderzitje met een gordeltje...plastic wagentje heb ik daar niet gezien..zal wel elke filiaal anders zijn
Ohja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Wij gaan in ieder geval naar Groningen... Het lijkt mij eigenlijk wel dat ze zulke karretjes moeten hebben. Aangezien zij nogal family gericht zijn, maar ik durf het er ook niet gelijk op te gokken...
ja ik geloof niet dat ze niks hebben hoor; ze zijn idd family gericht ook met die speel"palen" midden in de winkel (jeweetwel die met zon stuurtje en tocuchscreencomputertje en roldingen)...en anders bel je ze toch ff voor je gaat?
Ik wilde ze eerst ook bellen, maar ze zijn "pas" om 10 uur open, had 9 uur verwacht. We gaan tegen half 10 weg, anders zitten we met het middagslaapje...
maar die karretjes kun je toch niet op de showroom verdieping gebruiken? In Amsterdam, Amersfoort en Duiven iig alleen beneden, dus loop je nog een heel end te sjouwen!
Jep in Groningen kan je prima met kind in karretje shoppen! Ze zitten lekker hoog, net als in de supermarkt, en de mijne bijv. vindt dat juist alleen maar leuk!
In Haarlem hebben ze ook karretjes waar je zo'n gele tas in kan hangen. Daar zit ook een zitje op. Ideaal voor de showroom, hoef je die gele tas niet te dragen.
In Amsterdam en Haarlem heb je een lift. Een beetje verstopt achter de trap en de toiletten (die in Haarlem, tenminste). Ze willen dat iedereen dat hele gebouw doorsjokt, dus niet meteen die lift induikt, want dan sla je eerder een verdieping over.
En weer terug. Inderdaad zitjes in de winkelkarretjes, zelfs met een veiligheidsriempje. Je kunt gewoon op alle verdiepingen komen, hetzij met de lift [inderdaad soms een beetje verstopt] of met de roltrap. Wel is het zo dat je als je de roltrap neemt, je je kindje uit het zitje moet nemen, maar dat lijkt mij logisch. Mooi, want zo kan er tenminste meer geshopt worden...