Na een hele lange tijd niet ongi geweest te zijn heb ik gister de tampontest gedaan en er zat rood bloed aan vanmorgen weer gedaan en er zat bruin verlies aan.. Maar er komt zeg maar zonder tampon niets uit..... ga ik ongi worden wie heeft een idee? hoop het echt! Zal vast de enige zijn op het forum die ongi wil worden maar dan kunnen we verder! bedankt alvast! Edit Moderator: Titel Topic aangepast. Posten met alleen help is niet toegestaan. Graag duidelijke titels vermelden.
kan het zijn dat je iets in de vagina hebt geraakt met je tampon? waardoor je bloed hebt? ik weet het niet
fijn dat je reageerd .. nee dat is het niet.. ze zeggen dat je met tampontest een menstruatie aan kan zien komen... ik hoop het maar en jij? ook al een poos overtijd! aan t ontpillen?
Zo'n tampontest is naar mijn idee best gevaarlijk? Het is niet goed om een tampon in een 'droge' vagina aan te brengen in verband met TSS? Kijk hier wel mee uit hoor! Iemand in mijn omgeving heeft TSS gehad en dat is maar net goed gegaan! Dus alsjeblieft mee uitkijken!
Hi Pien, Ben je net gestopt met de pil? Het kan zijn dat je lichaam (lees je hormonen) even moet wennen aan de nieuwe situatie zonder pil. Misschien maken je hormonen nog niet zo veel baarmoederslijmvlies aan waardoor het ook nog niet afgestoten hoeft te worden en je af en toe alleen een druppel verliest. Het is heel moeilijk, maar ik denk dat je toch nog even geduld moet hebben. Nadat ik gestopt was met de pil, heb ik 6mnd niet gemenstrueerd, met uitzondering van af en toe een beetje bruin bloed verlies. Maar misschien ben ik voor jou geen goed voorbeeld. Ik wil je veel succes en geluk toewensen! Groetjes Gerlinde
het is maar 2 seconde je kan dan zien of je ongi gaat worden.. maar ik zal het in mijn achterhoofd houden! thanx en bij jou?
ja ik ook..erg heh die onzekerheid eerst denk je joepie ben overtijd maar naar 5 negatieve testen wordt je ook niet happy ben je lang aan de pil geweest?
Ik gebruikte Microgynon 30 en ik ben april 2006 gestopt. Wij zijn dus al een tijdje bezig om onze wens in vervulling te laten gaan.
hoi pien heb je inmiddels al een test gedaan, want kan me voorstellen dat als je er een tampon droog inbrengt dat je ook een vaatje kan raken en daar dus het bloed van kan komen 15 dagen overtijd is toch wel een hoop en begrijp ik nu goed dat je niet zwanger wilt zijn maar er staat in je handtekening ik wil zo graag een kindje maar hoe dan ook sterkte en hoop dat dit uitkomt hoe je wilt natuurlijk groetjes nathalie
Ik wil wel graag een kindje maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben dus wil dan wel graag ongi worden dan weet ik tenminste dat alles werkt en kan ik kijken naar mijn eisprong
Ik heb nog nooit van de tampontest gehoord, maar ook ik zou dolgraag willen weten wanneer ik ongesteld ga worden.. Ik zit vandaag op dag 88 van mijn cyclus, echt geen pretje! Heel veel succes!