ik test alleen en als ik zwanger ben vertel ik hem dat gelijk als hij thuis is. Hij hoeft er niet bij te zijn als ik het hem maar gelijk vertel.
Mijn ventje wilt het liefst dat ik test als hij thuis is, meestal ligt hij nog op bed als ik ga testen.... Als ik dan de slaapkamer in loopt dan zegt tie en en en? tot nu toe zijn het allemaal negatieve testen geweest Ik denk dat als het een keer positief is dat ik dan ook in huilen uitbarst, misschien koop ik ook wel iets en verstop ik ergens dat als het zover is dat ik hem dat dan ken geven. groetjes
Ik heb tot nu toe één keer getest en toen was hij naar zijn werk. Vind het leuker om zelf te testen en hem dan met een klein cadeautje o.i.d. te verrassen als hij thuis komt!
Mijn vriend zei laatst 'je belt me niet op mn werk hoor.. dan kan ik me echt niet meer concentreren" Ik wil als het zo ver is baby pumaschoentjes cadeau doen die hij zo leuk vind.. dan weet ie wel hoe laat het is
leuk onderwerp! mijn vriend wil het als een verrassing...ik heb een leuke kaart gekocht en een schattig rompertje.... hoe gaan jullie het eigenlijk aan de rest van de fam en vrienden vertellen, dit lijkt mij zo'n bijzonder moment...ik droom daar vaak even over weg...
heb bij mijn vorige zwangerschap (helaas is dat een mk geworden) mijn ouders allebei een speentje gegeven, 1 met I love opa, en de ander met I love oma. Vonden ze echt superleuk! Heb nog geen idee hoe ik het de volgende keer ga doen. Misschien een mooi fotolijstje met een foto van de test erin?
ik las ergens iets van iemand die het zei door een bos bloemen te kopen en aan verschillende bloemen babysokjes te hangen.....ik denk dat ik alleen test, als het positief is lekker eten kook voor ons samen (als dat kan, kids zijn in de weekenden bij onze exen) maar samen testen kan ook..... ik vind een ingepakt rompertje of speentje leuk, of lunch voor hem maken en dan beschuit met muisjes geven (of ontbijt op bed) of uit eten gaan naar ons favoriete restaurant `(waar we al het personeel kennen) en dan babysokjes of speentjes op een gerecht laten serveren! zoiets iig!
Wij willen graag samen testen. En daarmee bedoel ik eigenlijk: samen wachten op het resultaat. Ik heb nog maar 1x hoeven testen, maar toen ik zover was om hem te roepen, stond er al 'zwanger' . Helaas is het misgegaan , maar het was een mooi moment voor ons samen.
Dit is idd wel een heel euk onderwerp. We hebben het er eigenlijk nog niet over gehad of hij er bij wil zijn met testen. Heb vorige maand 1x getest en toen was hij er niet bij. Ik zou volgens mij toch alleen testen en het dan meteen zeggen als hij thuis komt! Ja en hoe vertel je het je familie? Nou daar zou ik dan volgens mij een klein kadootje voor kopen en als we dan met zijn allen bij elkaar zijn het geven! Dat is dan 1 grote verrassing! Maar wat is de juiste tijd (bij hoe lang zwanger zijn bedoel ik dan) om het aan je familie te vertellen? X Esther
@ eppie25 meestal zo rond de 12 weken, maar dat verschilt per persoon. Ik weet niet of ik zo lang mijn mond kan houden hahaha xxx
ik heb 's ochtends getest, en toen weer in bed gekropen... zo van misschien over 9 maanden.... En vanmorgen heb ik hem zijn 1e vaderdagcadeautje gegeven... En ik kan mn mond toch al zo slecht houden, dus we hebben besloten om mijn ouders en mn schoonmoeder het vandaag toch al te vertellen!
Ja ik vraag me af of ik als ik zwanger ben zoalng mijn mond kan houden. maar eigenlijk is het gewoon het beste om het pas te vertellen als je bij de verloskundige geweest bent toch?
wat een leuke topic! wij testen gewoon samen! samen in spanning zitten als ik zwanger ben heb ik wel een idee voor mijn vriendinnen om het te zeggen, heb ik ergens in een blad gelezen en vond het wel een goeie. een doosje tampons/maandverband geven met het bericht, deze heb ik voorlopig niet meer nodig maar inderdaad, wanneer. het liefst meteen. maar stel dat het mis gaat, dan is het wel moeilijk.
aan de andere kant wil ik het ook met mijn ouders/familie delen als ik een miskraam zou krijgen, niet dat ze het dan achteraf pas horen.. heb laatst bij de bruna een heel leuk boekje gezien met tips voor opa en oma, met grappige quotes erin. die wil ik dan aan hun geven!
Ik zou het aan mijn familie en beste vriendinnen vertellen als ik bij de verloskundige ben geweest. Dus dat ik dan echt weet dat ik niet iets op de test heb gezien wat er helemaal niet is en dat ik ook de datum ongeveer weet. Persoonlijk vind ik het geven van een doosje tampons helemaal niets
Wij wilden het pas vertellen als we de 3 maanden gepasseerd waren, maar omdat ik weken achterelkaar hartstikke ziek was, en je van een normaal griepje toch echt geen drie weken aan eht kotsen bent, hebben we het verteld toen we 7 weken zwanger waren aan familie. Aan vrienden pas met de 11 weken toen de vk eht hartje had gehoord, met 12 weken is het helaas mis gegaan, maar achteraf was het nu wel fijn dat iedereen het al wist en we het er met iedereen geod over konden hebben daarna.